BİTENLER (uygun fiyatlı ürünler v eczane ürünleri)

Herkese kalben kocaman merhaba,
Bu ilk bitenler yazım için oldukça gerginim çünkü iki satırlık ürünleri bile romanlaştıran biri olarak 10tane ürünün altından nasıl kalkıcam bilmiyorum. Yazıyı daha keyifle okumak için müzik önerisi isterseniz eğer "Bebe - busco me" 


1. Kiehl's ultra facial cleanser
Normal, kuruya dönük v kuru ciltler için önerilen bu temizleyici içinde kayısı çekirdeği, avokado yağı v e vitamini bulundurduğu için cildi temizlerken yağ dengesini koruyor v yıkadıktan sonra ekstra bir gerginlik hissettirmiyor. Benim yanaklarım oldukça gergindir v bu ürünü oldukça sevmişti cildim. 
Eğer sizde benim gibi ekstra makyaj temizleme ürünleri ile uğraşmadan tek bir işlemde bütün makyajdan kurtulmak istiyorsanız bu ürün gerçekten nazikçe bütün cildi pırıl pırıl yapıyor. Oldukça köpürüyor v bu benim için önemli. Saçma belki ama yeterince köpürmeyen ürünlerin yeterince iyi temizlemediğini düşünüyorum ama şimdiye kadar ki deneyimlerimde öyle de oldu. Ürün 75 v 150 ml lik tüplerde 29 v 59tl ye satılıyor. 
Bu ürünü bir daha alacak mıyım? Hayır.  Geçmiş yazılarımda yazdığım üzere kil bazlı bir temizleyici kullanıyorum şu an oldukçada memnunum ama belki sabahları için daha nazik bir temizleyici olarak içeriği daha temiz ürünler denemeyi düşünüyorum. Merak edenler için bu ürünün içinde paraben v slikon başta olmak üzere pek bilinmeyen olmasa daha iyi olur dencek bir kaç madde var. 

2. Florame face cleansing oil
Yüz temizleme yağlarını cildim karma olduğu için özellikle merak ediyordum, kış aylarında T bölgem diğer bölgelere göre yağlı olsada pulpul dökülür çünkü. 

Ablam eczanesine florame'in yağlarını getirdiği zamanlarda kendisi için almıştı, o sırada cilt temizleyicim bitmek üzere olduğundan v onda kaldığım o dönemde kullanıp beğendiğimden banada getirmesini istedim. V evet ilk başlarda çok beğendim. Cildimi kesinlikle kurutmuyordu v nazikçe temizliyordu ama     yüzünüzde makyaj varsa tek seferde yeterince temizlemiyor işlemi tekrar etmeniz gerekiyor. Yeterince köpürmeyen v temizlemeyen ürün VOL1. Bu durum ürünün hızlıca tükenmesine sebep oluyor. Ancak ürünün organik oluşunu, cildi kurutmamasını v hatta içinde bulunan biberiye v aloe vera ile cildi beslediği düşünülecek olursa eğer makyaj temizliği için ayrı ürünler kullanıyorsanız oldukça memnun kalacağınızdan şüphe yok.
Ürün 200ml lik şişelerde 115TL olarak satılıyor. Ürünü internet sitesinden temiz edebilirsiniz. 
Her cilt tipine uygun olduğunu söylüyor v bence de öyle.


  • Bu nemlendirici losyon v krem ürünlerinin hepsi eczanelerden bulabileceğiniz ürünler. 
  • 3. Bepanthol ultra protect body locion *kuru v hassas ciltler için
  • Cildimin su gibi içtiği sürümü kolay olan bir losyon ancak bu aylarda yeterli gelmedi. Yaz günlerinde tekrar alacağım  çünkü sürümünün kolay v hızlı olması, cildimin hemen emmesi yazın günde iki duş aldığım ama kremlenmek konusunda üşengeçlik yaptığım o günlerde benim motivasyonum olacak. 
  • İçinde provitamin B5 v E vitamini var. Cildin hassasiyetini içindeki vitaminlerle belki azaltabilir bilmiyorum benim cildim hassas değil ancak tek seferlik kullanımda   cildin kuruluğunu tamamen almıyor. Gün içerisinde tekrarlamak gerekiyor. Bu yüzden ben genel olarak kış aylarında kuru ciltli insanların losyonlardan çok krem veya vücut sütleri öneriyorum.
4. Acı badem sütü
Kuru ciltlerin vazgeçilmezi, yılların göz bebeği. Makyaj temizlemede v kuru ciltleri nemlendirmede son nokta. E bunları zaten hepiniz biliyorsunuz. Bu ürün elbette bittikçe alınanlardan. Cildim dönem dönem kuruluk konusunda son noktalara uçar, pul pul dökülür v çatlamaya ciddi şekilde meillenir. Bu günlerde kullandığım nemlendirici ya da kremlerden sonra özellikle kasık kalça v diz kapaklarıma acı badem iksiri ile derman olurum <3

5. Altermed Panthenol vücut sütü aloe vera 
Bu ürün için detaylı bir yazı yazmıştım. Bittikçe alacağım sevdikçe seveceğim. --> Altermed Panthenol vücut sütü

6. Excipial LİPO Yağ içinde su emülsiyonu, üre %4
Bu ürünü kuruluktan şikayetim üzerine dermatoloğum önermişti. Acı badem yağı gibi çok kuruduğum zamanlar da yırtılmamak için bunu evde bulundururum hep. Yapısı yoğun, sürüşü zor. Günlük kullanım için değil, bölgesel v ihtiyaç duyulduğunda kullanmaya uygun. Cildi yoğun bir şekilde nemlendiriyor, yağlı bir etki bırakıyor. Bence kış aylarında her eve lazım olan fiyat performan açısından çoşkun bir ürün. 

Bu ürünün bir de su içinde yağ emülsiyonu hali var. O da yatıştırıcı losyon olarak kullanılıyor. Lazer v benzeri işlemler yapan yerler işlemden sonra bu ürünü, cildi yatıştırmak için sürdüklerini çok sık gördüm v edindim. Ben d lazer epilasyondan sonra cildimi yatıştırmak için evde kullanıyorum.  

Gül sularına geçmeden çiçek gibi açtıracak bir şarkı daha "Louie austen - Glamour girl" 

7. Rosense gül suyu
Hepimizin bildiği kullandığı gül suyu. Ulaşmanın en kolay olduğu, her yerde bulabileceğimiz yani sıklıkla gördüğümüz için güven kazanmış bir marka bence bu. Yani tamamen yüz aşinalığı. Saf gül suyu diyor, ama kendi söylemi dışında bu işe güvence vercek bir damgası onayı yok. Ama işte erişmek kolay.  Eğer bu konu hakkında kesin bir bilgiye sahip birileri varsa aşağıya yorum olarak bırakırsa çok mutlu olurum. Çünkü eğer gerçkten %100 doğal ise, ben şu an çok inanmadan kullandığım için faydasını bile görmüyor olabilirim. Biliyorsunuz ki inanmak her şeydir :))) 
Bu ürünün bir de 100ml lik fısfıslı şişesi çıkmış. Resimde ki şişe ise 300ml lik tıpalı. Fiyat ise her yerde başka. Ama max 25tl gördüm

8. Florame gül suyu
Organik olduğu tescillenmiş olduğundan inanarak kullandığımdan mı bilmiyorum ama bu gül suyunu kullandığım dönemde cildimin sıkılaşmasında etkisini hissetmiştim. V daha önce de gül suyu kullanmış olsamda beni bir gül suyu bağımlısı yapan ürün bu olmuştu. Sonrasında fiyat farkından v kolay erişebilirliğinden rosense aldım ama aynı etki yok gibi v gittikçe kullanımımı azalttığımı, aksattığımı farkediyorum. 
Ancak bu ürünün içinde koruyucu madde olarak citric asit kullanılmış v benim bu maddeye alerjim var. Bu yüzden başka organik markaları deneyeceğim. Ancak böyle bi sorununuz yoksa v böyle gerçek bitki kokularından rahatsız olmuyorsanız kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün. 

Ben ürünün o doğal kokusunu o kadar çok seviyordum ki sabahları saçıma sıkıp topluyordum saçımı. 

Ürün fısfıslı 200ml lik şişelerde 68TL


9.Hyaluronic Acid SOLGAR 
Solgarın bu ürünü 2010 yılının güzellik ürünü olarak seçilmiş. Hyaluronic asit yaşlanmaya bağlı olarak vücutta azalır. Hayvansal gıdalardan v bitkilerden almak, üretimini sağlamak mümkündür. 
Bu asit vücudumuzun her dokusunda bulunur. Ağırlığının 200 katı kadar su taşır. Yani vücudumuzun nemini tutar. Vucutta azalması demek, vücudun suya ihtiyacının artması, nemsiz kalmadı v buna bağlı olarak kırışmaya başlaması anlamıma gelir. Aynı zamanda eklemlerimizde azalan su ile oluşan sıkıntıların sebebide genellikle budur. Mesela benim dizlerim hep kıtlar. Bu az su demek :)) 
Bu ürünü gün de bir kez tok karnına düzenli kullanmanız gerekiyor. V 3ay kullanıp 1hafta ara verip tekrar v tekrar aynı düzende kürler uygulamayı öneriyor solgar sitesinde. 
Ben henüz bir şişe bitirdim. V oldukça düzensiz kullandığım için ne desem yalan. Şimdi ikinci şişede v düzenli kullanımdayım, gelişmelerden haberdar edeceğim :))
İçinde 30kapsül var v yaklaşık 90TL gibi bir fiyatı var. 

10. İmuneksPlus 
Bağışıklık sistemini güçlendiren bir vitamin kompleksi. Ancak herhangi bir vitamin eksikliğinizi gidermek için sırf bunun içinde var diye kullanmak sizin için çok faydalı olmayacaktır. Bu ürün tamamen bağışıklık sistemini güçlendirmek için önerilmektedir. V bence şehir hayatında yaşayan herkesin bu gibi takviyelere, (istediği kadar iyi beslensin) ihtiyacı var. 

Çok düzenli v sürekli kullanmıyorum ama kullandığım zamanlarda kendimi daha iyi hissediyorum. Benim bağışıklığım çok düşüktür hemen üşütür, boğazımı şişiririm. O yüzden ürünün bana iyi geldiğini anlamak hiç zor olmadı. En kısa zamanda bi şişe daha alayımda kış kapıda kalsın. Amin. 
Ürün 30 kapsül v 38TL 

11. Deborah 24ore perfect stick correctore
Bittikçe aldığım bir ürün. Detaylı yazısı şurada --> Deborah 24ore perfect corrector Ancak son zamanlarda bir çok anlamda ondan daha kötü olan bir ürüne kalbimi kaptırdım. Essence Cover stick, sırf tonu resmen cildimden kopyalanmış diye. Aşk laftan anlamıyor işte :(( Neyse, ilişkimize biraz ara verdik galiba ama hep elimin altında bundan bi tane bulunmalı. Yoksa kendimi güvensiz hissediyorum :)))

Yorumlar

  1. bebak makyaj temizleme sütünü uzun zaman bende çok severek kullandım bence fiyatına göre başarılı bir ürün :) seni google + dan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ninelerimizin bile vazgeçilmezi o, kuruluktan yırtılan cildime bazen ancak o v onun gibi ağır kerem yağlar iyi geliyor:)) Ve hoşgeldin, yoğun çalıştığım için geç cevaplayabildim ama sayfanı hemen takibe aldım :))

      Sil
  2. Çok güzel...

    Sizde benim blogumu ziyaret edermisiniz? Günlük giydiğim kullandığım makyaj ürünlerini fotoğraflıyorum..

    http://modavon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim cildimde çok kuru Yves rocher hydra vegetal 24 kremi, rival de loop gece kremi ve bazı kremleri kullandım ama hala alın bölgesi kuru bana önerebileceğiniz bir krem varsa sevinirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim, o kadar yoğunum ki böyle bir sayfam olduğunu bile unuttum maalesef:(

      Sorunuza gelecek olursak. Anladığım kadarıyla sizin cildiniz benimkinden daha kuru. O yüzden deneyimlediğim nemlendiricileri size önermekte çok emin olamıyorum. Çok uygun fiyatlı bir ürün değil ama Derma E nin Evitamnli serisinin nemlendiricisi oldukça nemlendirmişti. Denemiştim ama alamamıştım. En kısa zamanda bende edinicem, şu sitede indirimli var sitede oldukça güvenilirdir. http://www.dermoeczanem.com/derma-e-vitamin-e-12-000-iu-creme-113g

      Bunlar dışında benimde kullandığım nemlendiriciler hep yetersiz gelir ama son yüz yıkama jelim ile bunun kullandığım yanlış ürünlerden olduğunu gözlemledim. Ben kil bazlı yüz yıkama ürünlerini çok seviyorum çünkü hergün cildimin ölü derisini atıyorum bu sayede v aslında bu durumdan hiç bir şikayetim yoktu. Ama bittikten sonra bu kez karma cilt için denemek istedim çünkü aslında cildim karma. Şimdi kullandığım yıkama jeli yüzümü asla kurutmuyor hatta nemli bırakıyor v önceden yetmeyen Yves rocher hydra vegetal bile yetiyor(ama yine de çok kötü nemlendirici).

      Bu yüzden size cildi kurumayan hatta nemli tutan yıkama jel, köpük vs ürünleri öneririm. Ben Ren markasının karma ciltler için olanını kullanıyorum, ürün güzel ama hızlı tükeniyor:( Şu an unuttuğum ama ablamın kullandığı bir yıkama jelini size önereceğim gün içerisinde ir cevap daha yazacağım buraya :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar