Altermed PANTHENOL forte Vücut Sütü %9 D-panthenol %40 Aloe Vera

Yazlardan bir gün ben yine bilinçsizce yanmışım boynum dahil her yerim şarap gibi kıyafetlerimi zor giyiyorum. Hemen soluğu bir eczanede aldım tabii. "Bana iyi olcak bi şey verin" İşte bizim tanışma hikayemiz.
Aloe Vera 'nın güneş yanığı tedavisinde kullanıldığını zaten biliyordum. D-panthenol 'd yara iyileştirici v onarıcı etkili. Bu yüzden alırken hiç tereddüt etmedim. Kullanmaya başladığım ilk etapta önce cildimin hassasiyetini aldı, sonra zamanla kızarıklığı geçti. Tabii sürdüğüm gibi bunlar şak diye oldu değil, ama süreci oldukça hızlandırdığını v yoğun nemlendiricili özelliği ile gerçekten bana kendimi iyi hissettirdiğini söyleyebilirim.  
Bir daha o şekilde yanmadım ama bu ürün hayatımdan da hiç çıkmadı. Çünkü nemlendiriciliğinden çok memnun kaldığım için her duş sonrası bütün vücudum için bu sütü kullandım(duşta yağ kullandıktan sonra). İçinde A, E, F vitaminleri olması da cildin yenilenmesine katkıda bulunması ürünü benim için tahta oturttu. Paraben v PEG de içermiyor. Evde 3 kız kardeşiz v aynı anda 3 tüp açık bu vücut sütünden. Ablam eczanesine de istetti, ondan alışveriş yapan neredeyse tüm kadınların da rutinine girdi bu ürün, öyle memnunuz yani :)) 
Vücutta ki hissine gelecek olursak hemen emiliyor yapışkan bir his bırakmıyor. Benim cildim çok kuru bazen kasık üstlerim pul pul deri atar. Çok büyük kuruluk yaşadığım o günlerde takviyeye ihtiyacım oluyor. O günlerde de Excipial LIPO Yağ içinde su emülsiyonu olanı takviye olarak olarak kullanıyorum. Evet ben genellikle eczane ürünleri kullanıyorum :)) 
Ürün yanlış hatırlamıyorsam 24-25 TL civarındaydı. 
Ürünün internetki açıklaması da şu şekilde;  

Yoğun Nemlendirme İçin Doğal Kaynak.
Altermed Panthenol Forte Vücut Sütü, güneşten ve dış etkenlerden tahriş olmuş veya zarar görmüş olan cildinizi içeriğindeki yüksek oranda D-panthenol, allantoin ve Aloe Vera sayesinde nemlendirir ve rahatlatır. A,E, ve F vitamin kompleksli süt yaşlanma belirtilerini azaltmaya ve cildin kendini yenilemesine yardımcı olur. Her cilt tipine uygundur. Kullanımı kolay, cilt tarafından hızla emilerek yağlı bir film tabakası bırakmaz. Paraben içermez. PEG içermez. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Altermed Panthenol Forte Vücut Sütü;
   •   Tüm vücudu nemlendirmek ve hücre yenilenmesine yardımcıl olmak için,
   •   Cilt tahrişlerinde,
   •   Cilt kuruması ve çatlaklarında,
   •   Gebelik döneminde doğum çatlaklarının önlenmesinde,
   •   Güneş sonrası cildin nemlendirilmesinde kullanılır.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar