İğneli Epilasyon Tecrübelerim vol1 - Güvenilir kişi önerileri

Herkese merhaba, 

ÖNEMLİ NOT. Eğer bir iğneli epilasyon uzmanı isen ve burada isminin geçmesini istiyorsan lütfen benimle iletişime geç. idilgolcuk@gmail.com - Ve ayrıca kızlar merak etmeyin memnun kalmadığım hiç bir yeri buraya yazmam. Memnun kalmadığımı yazdığım için dava bile açıldı hakkımda neredeyse. İçiniz rahat olsun. 


Edit. Lütfen merak ettiğiniz soruların yanıtını toplamda 3 yazı ve 2 video olan beş içeriğimde de bulamazsanız bana yazın. Aksi takdirde gerçekten içeriklerin bir anlamı kalmıyor ve herkese aynı cevapları yazmak geçekten çok yorucu. Ayrıca ödemeler, seans aralarınız vs gibi soruları da lütfen bana sormayın ben bunları nereden bilebilirim :(


Önce neden vol.1 çünkü yaptırmaya devam ediyor v belli ki daha edeceğim. Olurda tecrübelerime notlarıma yenisi eklenirse vol2 gelir. Ya da "kıllarım bittiii" diye. Ay hayali bile yumuşattı içimi <3

EDİT. Önce videolar



















Sırada şarkımız Eddie Vedder - Society 

Türk kadınlarının büyük bir kısmının kol, bacak, koltuk altı v genital bölge dışında bir çok kıl tüy ayrıntısıyla uğraşıp önce normal forma gelmek için bi servet harcaması gerekir. Bende onlardan biriyim. Hormon bozukluğu, gen yapısı derken tüy yumağı olmuş üst vücuttan dolayı(göbek-göğüs-boyun*2-favori-alın) kol-bacak genital gibi bölgeleri dert etmeye sıra gelmedi. Benim ilk amacım tüy problemlerimi "arkadaşlarımın tüy problemlerine" indirgemekti. Birde üstüne abartıyorsun, benimki de senin gibi, sen çok takıyorsun "eleştirilerine maruz kalıyorsun.

Amaan neyse benim problemim benim göz zevkim benim param benim çözümüm. Alnımda iki kıl eksilince "ayy abartıyorsun" diyenler "ayy idil çok iyi görünüyorsun bugün" demese belki bi nebze ciddiye alınabilinirler.

Bir de dayanamıyorum bir detaydan daha bahsedip gittiğim 5 iğneli epilasyon merkezinden ya da kişisinde sırayla bahsedeceğim. 

Arkadaşlar, güzel kızlar.. Küçük yüzlü kadınların yüzündeki boynundaki tüyler sizde olsa bu kadar sırıtmaz. Sorun zaten küçük yanak, çene boyun v alın bir d o tüylerle kaplanınca iyice bir karartıya dönüşüyor suret. Ensede sıkı bir saç topuzu yapılamıyor. O yüzden 2 kıl bile eksilince yüzüne bir aydınlanma bi ışıltı geliyor. Neyse zaten insanların büyük bir kısmı, her konuda "üff seninki de dert mi" anlayışsızlığı var. 

Hadi gelelim esas konuya. Elektrik şokuna :/

Genel olarak iğneli epilasyon ile ilgili bilmemiz gerekenler neler? Her kıl köküne tek tek elektrik vererek kıllardan kurtulma yöntemi. Yani aslında çok ince bir iş v kesinlikle dikkatsizliğe yer yok. Yapan kişi kalıcı bir lekeye de sebep olabilir ya da uzun zaman gidersiniz ama hiç bir fayda da görmeye bilirsiniz. Peki gitmeden bir yerin iyi olduğu nasıl anlaşılır? Elbette seni yakacağını önceden anlayamazsın ancak düşük elektrik akımını anlayabilirsin. Nasıl? Dozunda yapılmış atış, bölgede ufak kabuklanmalara sebep olur. Eğer sadece kızarıyor bir kaç saat sonra geçiyorsa muhtemelen düşük atışlar yapmıştır v sizin daha uzun süre oraya gitmenize yol yapıyordur. Bir de internetten iyi bir araştırma ile anlarsın bi yer iyi mi değil mi.

İğneler kişiye özeldir. Altın uçlu v gümüş uçlu olmak üzere iki iğne var v herkes kendisi ne kullanıyorsa onu över. Ama benim yaşadığım 1 tecrübeden v bir iğneli epilasyoncudan aldığım bilgiye göre pek fark etmiyor arkadaşlar. Amaç sadece ekonomiye can vermek. Aşağıda bahsedeceğim epilasyonculardan "zeynep polat" -ki kesinlikle işinin ehli ancak bir müddet gümüş uçlu iğne kullandıktan sonra, "ben şu şu bölgeler için altın uçlu tercih ediyorum, şöyle avantajları oluyor" diyerek altın uçlu sattı. Ben çok ara vererek gittiğimden yaptığı satış politikasını vs unuttu galiba -ki, hep gümüş olanı tercih etti v "altın iğne tercih ettiğini söylediği bölgeler için bu kez gümüş uçluyu tercih ettiğini söyledi." Ben de bozmadım. Çünkü işini iyi yapıyor, e kazandığı parayı da katlamaya çalışıyor. Saf olmasaydım da hemen almasaydım. Siz siz olun kanmayın böyle laflara. Hayır benim elimdekini kullanmaya devam edelim, bütçe olarak bu aralar çok küçük hesaplar yapmak zorundayım diyin. Ne bilmişlik yaptığınızı düşünürler ne de uzatırlar konuyu.

Bir de sık sorulan bir soru olan iğneli mi yoksa normal epilasyon mu? Duruma, kişiye, bölgeye göre değişecek bir durum ama en kesin cevap iğneli epilasyonun "iş bitirici" olması. Normal epilasyon bölgedeki kılları çok iyi görsede, o bölgedeki kıllarla çok iyi anlaşsada mutlaka ayva tüyleri azdıracak v kalıntı bırakacaktır. Kalanları bitirmek içinde kişi iğneliye başvuracaktır. 

Daha masraflıdır ama durumunuz müsait ise belden yukarısı için her zaman iğneli epilsayon önerilir. Bunu bana iğneli epilasyon yapan yerler dışında, normal epilasyon yapan yerlerde söylemişti. Çünkü normal epilasyon tüyleri azdırır, artırır. Göbek v bele vurulan lazer ilk başlarda güzel sonuçlar versede zamanla pişmanlık olur. Kendimden biliyorum :)) Ancak koltuk altı v bel altı için normal lazere gittikten sonra iğneli ile devam edip bitirmek en mantıklı yol bence. Ama çok kılınız yoksa direkt iğneli ile başlayıp bitirebilirsiniz. Son olarak daha masraflı derken aslında şöyle. İlk seanlar çok masraflı olur iğnelide ama bir daha asla eskisi gibi çıkmaz kıllar v bir daha asla ilki kadar zaman/para harcanmaz. Normal lazerde ise her seansta verirsin kol gibi parayı v ortalama sonuçta para konusunda aynı olur ancak biri tam bitirmişken diğeri kalıntı bırakır.

Şimdi geldik mekanlara.


OTA Güzellik Merkezi // Beşiktaş / Avrupa Yakası 

Öncelikle unutmayalım ki burada 1 kişi çalışmıyor, aynı işi bir kaç kişi yapıyor. Bu sebeple kimsenin hakkını yemek istemem ancak yine böyle merkezlerde müşterilere yapılan işlemlerin bir standartı olur v yine bu sebeple bence hak yemicem. 

Hormonel problemlerimden dolayı boynumda tıpkı genital bölgede olduğu gibi koyu sert kıllarım vardı. Cahillikle cımbız vurup artırdım v artık kontrol edilmez olduğundan v başka sebepler için gidip güvendiğim bi yer olduğundan bir d bu sebeple çaldım kapılarını. 

İlk amacım boyun bölgesindeki irice kılları temizlemekti. İlk iğneli deneyimimdi. O sıralar göğüs bölgesinin tamamı için ağda yapıyordum. Çokta param yoktu. 

Yaklaşık 10-15 dk seanslarla 1 sene gittim. Çene v boyun için. Hiç aklıma internetten araştırmak gelmemişti en başta ama "1 senenin ardından artık neden aynı bölgelere gitmek zorunda kalıyorum ki" diye bir aydınlanma geldi v internetten araştırma yaparak orayı bıraktım. 

Benim seanslardan sonra yaklaşık yarım saatlik bir kızarık oluyor v geçiyordu. Bu çok düşük atışlar yapıyor demekti. Beni daha uzun zaman müşterileri yapma çabaları idi bu. Ama yani eğer adam akıllı çalışsa bile bende kıl bitmezdi, gerek yoktu bu oyunlara. Yazık etti.

Şöyle devam edeilim mi?  FKA twigs - Hide 

Zeynep POLAT // Mecidiyeköy / Avrupa Yakası - (0212) 267 43 33

Çöpe giden 1 senenin v paranın ardından çok iyi bi araştırma ile istanbul avrupa yakasında 'Zeynep Polat' ı buldum. Zaten Google 'da iğneli zey.. falan yazınca tamamlıyor :)) v sonrasında da gittiğim bütün her yer bu hatunun namını biliyor.  

Tek başına çalışan zeynep hanımın iş yeri aynı zamanda evi. Evi ile iş yerini ayırmış tabii. Kendisi genç v güzel v aynı zamanda oldukça prensipli bi kadın. -Ki öyle olmasaydı bunca kadınla uğraşamazdı bence. 

Kış sonbahar aylarında ondan randevularınızı 1-2 ay önce arayıp alabilirsiniz. Tabii günün her saati size uygunsa 2-3 hafta sonrasına da alırsınız ama eğer çalışıyorsanız işiniz zor. 

Eli çok hızlı v işinin gerçekten ehli. Önce boyun v çenedeki kalın kılları bitirdik. Ardından benim göğüs bölgem ağdaya alerjik reaksiyon vermeye başlayınca boyundaki tüyleri sonraya erteleyip acil olduğundan göğüs v arasına başladık. Yaklaşık 1 senede komple temizledik. Çok arada sırada 1er 2şer çıkıyor onları da diğer seanslarda temizliyordu. 

Para konusunda sıkıntılı olduğumdan her bölgeyi aynı anda yapamıyordum tabii. Şurası bitince burası falan diye ilerliyorduk biz. Kimi müşterileri ise şehir dışından sırf onun için geldiğinden bütün bir günün randevularını alıp bütün gün çalışıyorlardı. O kadar acı bir günde nasıl çekilir dediğinizi duyar gibiyim ama eğer param olsaydı bend yapardım -ki zaten birkaç atıştan sonra bölge uyuşuyor. Sadece yeni bölgelere geçerken sorun oluyor. 

Zeynep hanımın şu an dakikası 3.5tl. 

Biz yollarımızı neden ayırdık peki? 
Benim hatam. Program yapmakta kötüydüm, randevuları yazar kaybederdim, platesle çakışır farketmezdim, mesaiye kalmak zorunda kalır ya da iş yerinde toplantı olurdu ben stresten unuturdum. İlk gençlik yılları saçmalığı diyelim ne diyelim bilemedim. Sonuçta randevularımı iptal etmeden gitmediğim oldu v haliyle papaz olduk çünkü ben arayıp bi kaç saat öncesinden iptal etsem o randevu saatini yine doldurabilir. Sorumsuzluk işte. Ama artık yapmıyorum öyle şeyler.  


Handan Hanım // Küçükyalı / Anadolu Yakası - 0530 877 71 07

Zeynep hanımla yaşadığımız problemden dolayı tekrar internetten başladım araştırmaya. Anadolu yakasında olması başta hiç gözüme gelmedi. Giderim ya dedim. Kıl için her şeyi yaparım dedim. Ama ve lakin öyle olmuyormuş. Ben beşiktaş/dikilitaşta oturuyorum v 1 saatlik seans için 2 saat yol gidiyorum. Ay bi de dönüş var. Şu an bile yaşlandım yani.

Ancak handan hanımdan bahsedeyim. Kendisi o kadar şeker o kadar anlayışlı o kadar zarif o kadar hoş sohbetli o kadar pamuklara sar sarmala sakla bir kadın ki, işi dışında zaten kendisini çok seviyorum v eğer işim falan düşerse oralara kesin bi uğrarım yani. İşine gelecek olursak. Eli zeynep polat kadar hızlı değil ancak ücret konusunda da bir zeynep polat değil. En son dakikası 2.5tl idi. Zam aldıysa bilmem, kadını arayıp ben burada böyle okudum demeyin çok kırılırım, çünkü zaten çok anlayışlı v çok yardım sever bir kadın.

Eğer Anadolu yakasında iseniz, ücret v verdiği hizmet konusunda daha iyisini bulamayacağınızı garanti edemem hepsini denemedim tabii ama gözüm kapalı herkesi teslim ederim kendisine. Bu arada bana iğnelerin çok fark etmeyeceğini(gümüş/altın), hatta bir çoğunun sahte olduğunu söyleyen handan hanım idi. Kendisi daha önce sağlık ocağında çalışıyordu galiba, ben arada oraya da gidiyordum, sonra oradan ayrıldı. Evinin yakınlarında küçük bir dükkanı var. Orada tek başına çalışıyor.

Bu arada tıpkı zeynep hanımda olduğu gibi "iğneli epilasyon han.." yaz handan hanım çıksın. Ehuhehe

Ayten Erdoğan // Osmanbey / Şişli - Avrupa Yakası 

Memnun kalmadım, devam etmiyorum.


NE KA // Bakırköy (0212 572 41 15 ) - Nişantaşı (0536 694 53 21)

Burayı ilk ablam keşfetmişti aslında. Nişantaşı şubesine gidiyordu ve çene bölgesini burada bitirdi. Ben zaten ayten hanıma devam ettiğim için gidip denemedim. Ancak daha sonralarda ayten hanımın kullandığı iğne ucunun kalınlığının yüz dışındaki diğer bölgelerin iyileşme sürecini bariz geciktirdiğini fark edince göbek için 3 - 5 seans nişantaşı ne-ka şubesine gittim ve bayaa memnun kalmıştım çünkü aşırı detaylı ve temiz çalışıyorlar.

Aradan 1 seneden fazla geçti, avcılara taşındım, ve artık başka bi yere gitmem gerekiyordu. NeKa 'nın bakırköy şubesi olduğunu hatırlayıp arayıp randevu aldım. Telefonu Esin hanım açıp, rendevuyu kendi saatlerinden verdi. Şaşırdım çünkü kurucusunun hala devam edeceği ihtimalini düşünmemiştim. İki şube açmış sonuçta, çalışanları eğitip kendisi artık dinleniyordur diye düşünmüştüm ama hala çalışıyor :)

Gittiğimde bir klasiğim olarak iğnelerimi yine unutmuştum ve iğne aldım. Çok üzülüyorum böyle olunca ama galiba iyiki olmuş :/ Çünkü tüylerime baktı ve 'hımm senin için en ince iğne yeterli dedi'. Vayy anasını dedim hakkaetten kıl-tüy hepsi için aynı kalınlıkta iğne kullanmayı bırak kaç senedir en kalınını kullanıyordum ayten ablayla. Neyse Esin hanımla dudak altını yaptık. Çok ince çalıştı. Yaşı biraz var esin hanımın ama maşşallahı var. Hız konusuna memnun kalmaya bilirsiniz ama o kadar ince iş yapıyorki, şöyle açıklayayım ayten hanım hızlı yapıyor ama eve gidiyorsunuz yaptığı alanda hala onca işlem yapıldığında kesinlikle alınması gereken tüyler duruyor -ki siz normal ışıkta çıplak gözle görüyorsunuz bunu, onlar o ışık altında büyüteçle nasıl atlamaya gönülleri el veriyor o kılları :( Ama Esin hanım müthiş ince çalışıyor, kızı da öyle ve Nişantaşı şubesindeki 'bütün diğer çalışanların onun tarafından eğitildiğini farkediyorsunuz'.

Bu arada Esin hanıma 1 seans gittim henüz. Dudak altı kısmını çalıştık. İlk kez o bölgeyi yaptırdım, ve çalışmayı en sevdiği bölgenin dudak altı ve alın olduğunu söyledi. Sebebi, insanlar her yerlerini tertemiz edip buraları özellikle dudak üstünü temizletip dudak altı kısmını bırakınca içi gidiyormuş. 'Neredeyse aynı diyo üst tarafla ama yapmıyor' diyo :D Valla dedim yıllardır iğneliye git gel yapıyorum hiç akılıma gelmedi yaptırmak, o kadar çok kılım var ki onlar gözüme batmadı. Erkek arkadaşım 'o kadar iğneliye gidiyosun şu dudak altınıda al diyince' vayyy bee işe bak dedim ve gelmişken onuda yapalım dedim.

Neyse özellikle seans sonrasını söylicem. Çünkü tek seans gidip neden yazdın diceksiniz. Aslında bekledim. 2 ay geçti. Sonuçları görmek istedim. İnce iğne ile yaptı, aklımızda kalan tek tek kabuk bağlanma olayı yaşanmadı, sadece sanki dudak çevresi soğuktan kurur ya o şekilde kızarık ve kuru kaldı 3-5 gün -kiii hiiç başkalarına bi sorun varmış gibi görünmüyordu. Dedim allaalla görcez 1-2 aya ne olcak. Eğer elektriği az vermişse vs erkenden çıkarlar. 2 ay geçti hala çıkmadılar. Ve ön görüyorum ki bunlardan ancak %30 u falan geri çıkar ve ben onlar için bi seansa daha gitmem bile :))
Ayy burası da bakırköy tarafında olanlara alternatif olsun bakalım :)

Sonradan Gelen Edit. O dudak altı 1 yıl geçti ve sadece 3-4 tane çıktı.

Bu arada ben şu an bakırköy veya nişantaşı Neka'ya gidiyorum. Annemde ya da ablamda kaldığım dönemlere göre konumum değişiyor çünkü ama elimden geldiğince Nişantaşı şubesini tercih ediyorum çünkü yetiştirdiği kızlar hem kendisi gibi titiz çalışıyor, hem de elleri hızlı ancak bıyık çalışmak istediğimde Bakırköy'e gidiyorum çünkü dediğim gibi Esin hanım kadar hafif çalışan yok, olamazda. Yani cidden hassas bir cildiniz varsa, Bakırköyü tercih edin bence.

Bunlar dışında eklemek istediğim, yıllar önce ben bi seansa girerken bir kız benden sonraki saatini bekliyordu. Genital bölgesine uyuşturucu krem sürmüştü. Bu uyuşturucu kremlerin iğneli epilsayon için faydasız olduğunu okumuştum ama bu olay bunu karalamış oldu. İlgilenenlere duyurulur meşhur emla krem idi kızın kullandığı ama herkeste aynı sonuç olmuyormuş.

"OTA v handan hanım hariç" kredi kartı / nakit fiyatı diğerlerinde değişiyor. Handan hanım sadece nakit ödeme alıyor.

Son olarak sayfada yazdıklarım hala büyük bir bela olan kıllarımla uğraşıp bir sürü yoldan geçtiğim için bu belayla uğraşan istanbul insanlarına yardım amaçlı yazılmıştır. Reklam v istek, rica üzerine hiçbir şey yoktur. Haberleri de yoktur. Zaten bloğum olduğunu kimsecikler bilmiyor ki. Öyle kendi kendime yazıyorum. Zaten utanırım söyleyemem asdgshgdas

Ay zaten hiç birinin ihtiyacı yok iyi bir araştırmayla hepsini internetten buldum zaten bu neyin havası bee

Eğer epilasyondan sonra hızlıca iyileşmesi için nasıl bir bakım gerektiğini merak ediyorsanız  İğneli Epilasyon Sonrası İyileşme - Bakımı v Makyajı yazımı inceleyebilirisini.


Ve konuyla ilgili SIK SORULAN SORULAR için

Öptüm.

Mutlu kalın kıllılar, gelecek kılsız günlerimizeee...






Yorumlar

  1. Merhabalar. Ben de uzun suredir igneli epilasyon arastiriyorum ve artık gercekten kafam karisti. Neyseki yazinizi okuyup ayten hanimda karae kildim. Merak ettigim sey hangi bolgelerinize yaptiriyorsunuz ve sureleri. Simdiden tesekkur ederim cevaplarsaniz cok sevinirim cunku artik cidden psikolojim bozulacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim d psikolojim iyice bozulmuştu artık sizi çok iyi anlıyorum. Ayten hanımla favori v boyun bölgesini yapıyoruz. Eli v makinesi hızlı olduğundan başka bi yerin 8 saatte yapacağını o 5-6 saatte bitirecek galiba:) tabii bu ilk part. Sonrasında bir çoğu çıkmayacak v ikinci part çokçok daha kısa olacak.

      Daha önce d göğüs v göğüs arasını komple bitirdik zeynep hanımla ama totalde ne kadar sürdü artık hesaplamadım.

      Tabii benimkiler çokçok yoğun tüyler boyun bölgesi o yüzden çok uzun sürüyor.

      Sil
    2. Siz iğneli epilasyon mi yapıyorsunuz nasıl ulaşacağız size

      Sil
    3. Siz iğneli epilasyon mi yapıyorsunuz nasıl ulaşacağız size

      Sil
    4. hayır ben tecrübelerimi paylaştım

      Sil
    5. Ben yapıyorum üçyildir gûvenilir iyi eğitmenlerin yanında óğrendim eğitim aldım elimde iyidir yardımcı olabilirim 😊

      Sil
  2. Ben de suan gogus ust taraf icin gidicem ama tabi memnun kalirsan ust kol da dahil edicem ama ust kolun ne kadar surecegine dair hicbir fikrim yok malum ogrencilik zor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim d yıllarca sürmesinin sebebi o bilmezmiyim. Ama para kazanıncada fark etmiyor çünkü maalesef masraflı bi iş :(

      Sil
  3. Merhaba, benim iş yerime daha yakın olduğu için sanırım şengül hanımı tercih edeceğim.
    Anladığım kadarıyla yöntem oldukça farklı, sonuç zeynep hanım ve ya Handan hanımdan aldığınız kadar iyi mi peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinden aldığım sonuç eşit derecede v çok iyi :) Şengül ekmen 'e ait olan yerde ayten hanıma gidiyorum ben, kullandıkları makine farklı olduğu için önce bir acaba oldum ancak sonuç dediğim gibi aynı v ekstrandan daha hızlı v hızdan dolayı daha uygun oluyor fiyat olarak -ki zaten fiyat diğerlerine göre daha düşük

      Sil
  4. Merhabalar ,öncelikle size bu yazınız için teşekkür ederim .Yazıyı okurken haberim yok da ben mi yazdım acaba diye bir düşünmedim değil.Bir seneyi aşkın bir süredir iğneli epilasyon yapacak güvenilir bir yer arıyorum.Ne kadar kişiyle görüştüysem ya epilasyoncu yada onun bir akrabası çıktı.Bende güvenip başlayamadım.Ayten ve Handan hanımı forumlardan çok sık duyuyorum ama hiç güvenip de detaylı bir araştırma yapmamıştım.Evim Handan hanıma yakın ama Ayten hanımın yakınlarında da okulum var siz hangisini önerirsiniz bunlar içinde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkür ederim v cevap için geciktiğim için çok özür dilerim. O kadar yoğunum ki kendimi bir yerlerde unuttuyorum. Eğer gitmeniz zor olmayacaksa ayten hanıma gitmenizi öneririm. Çünkü gerçekten çok hızlı ilerliyor. Bazen acilen bir 10 dklık seanlara ihtiyacınız olabiliyor v bu gibi durumlarda eğer taksime gidemeyecekseniz handan hanıma uğrayabilirsiniz öyle zamanlarda çünkü handan hanımda her şekilde çok güvenilir ve işini iyi yapıyor. Tabii yinede bu durumlarda aslında başka yere gittiğinizi söylemeyin, kırılmasın çok seviyorum onu çünkü :))

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ilginiz için :) ,Taksimden tam olarak nasıl gidiliyor acaba ?Haritaya baktıgımda bi fikir yürütemedim tam olarak

      Sil
    3. Taksim metrosundan ciktiktan sonra yeni oto alt gecitin yapildigi meydana dogru yuruyun. Simit sarayini goreceksiniz kocaman o sokaktan girin, ilerleyince sagda yanilmiyrsam akbankin yanindaki bina, altinda bir de kuafor var giris katinda.

      Sil
  5. Merhaba :) Yazınıza araştırma yaparken rastladım. Bende evime yakın olduğundan yüz bölgesi için Ota Güzellik Merkezi'ne başladım yakın zamanda. Ama bir türlü içime sinmedi. Yazınız ve önerileriniz için çok teşekkürler gerçekten :) Şu an gittiğiniz yerden memnun musunuz? Nasıl gidiyor seanslar onu öğrenmek istemiştim, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm, kimsenin ekmeğine taş koymak istemem tabii ama bence koşarak uzaklaş :)) Benim yoğun tüylenme v az param olduğu için biraz askıya aldım ama en son yaptırdıklarımın yarısı bir daha çıkmayacak gibi görünüyor, ayten hanımdan çok memnunum çok. Tamamen bittiğinde muhakkak buraya ekleyeceğim süreci v bende çok teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil
    2. İyi ki denk gelmişim yazınıza :) Bir türlü içime sinmemişti zaten. En kısa zamanda ben de Ayten Hanım'a uğramayı düşünüyorum :)
      Ben teşekkür ederim, sevgiler.. :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Sizce tüö vücuda iğneli epilasyon yapılabilir mi katlanılır mı yoksa ilk lazerle kılların azaltıp geri kalan için mi iğneli epilasyon yapılmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil yapiniza bagli biraz. Eger cok az veya kokleri sari ise lazerle artirirsiniz muhtemeln ama oyle defilse tabii ki lazerle azaltip igneliye gitmk cok daha kolay olacaktir.

      Sil
    2. Ama en iyisi bi igneli epilasyon uzmani ile gorusmeniz. Lazer epilasyon merkezleri sirf paranizi almak icin olmayacak seye olur da diyebilir

      Sil
    3. Cevap verdiğiniz için teşekkürler😊. Bacaklarımdaki kıl denilemeyecek kadar inceler (diğer bölgeleri hariç) soprona xl ya da ice cihazlarıyla diode lazer ütüleme yapıyorlarmış bunun daha iyi olduğu söyleniyor bu yöntem hakkında fikriniz var mı ? ( iğne bana biraz fazla acısı yüksek gibi geldi 😨

      Sil
    4. Birde handan hanıma gitmişsiniz ayten hanımı düşünüyorum bende ama anadolu yakası olunca en uakın handan hanım oluyor tam olrak küçükyalının neresinde çok soru sordum demi tecrübeli biri görünce elimde olmadan soruları sıralıyorum 😊

      Sil
    5. Oncelikl utuleme hakkinda maalesef bilgin yok ama evet igneli acili ama kesin v hizli cozum. Handan hanimin yeri kucukyali minubus yolunda carfure vardi galiba onun sagindaki sokaktan az yukari cikinca solda

      Sil
  9. Tavsiyelere uyarak bu acılı zorlu çetin yolda kıl tüylerle savaşmak adına iğnelerle dostluk antlaşması imzalamaya karar verdim bunu biraz akapunktur gibi düşüncem artık :D idilcim bebeğim blogundaki yazıyla bizi aydınlattığın saol azcık korkumu yendim gibi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim umarım biter gider ve rahatlarsın :)

      Sil
  10. Şuan ki durumunuz nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  11. Durumunuz hakkında bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  12. Durumunuz hakkında bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar göğüs arası ve karın bölgesi için gitmeyi düşünüyorum tahminen kaç seans sürer ortalama iğneli epilasyon

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar göğüs arası ve karın bölgesi için gitmeyi düşünüyorum tahminen kaç seans sürer ortalama iğneli epilasyon

    YanıtlaSil
  16. bıyık ve kaş ortası kaç seansta biter handan hanım dakikada kaç tüy alıyu benim kıllarım yoğun. bide bıyakla kaş ortası seans başı iki liradan ne kaadar tutar

    YanıtlaSil
  17. bıyık ve kaş ortası kaç seansta biter handan hanım dakikada kaç tüy alıyu benim kıllarım yoğun. bide bıyakla kaş ortası seans başı iki liradan ne kaadar tutar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar benim verebileceğim cevaplar değil :( kıl yoğunluğunuz nasılsa süreler o kadar uzun sürecek ve fiyat artacak, komple bitmesi ise tamamen sizin kıl yapınıza bağlı bu herkesde farklılık göstermesiyle birlikte normal şartlar 3 seanstan sonra %20 kalıyor bölgede o da çok ince seyrek

      Sil
    2. 3 seanstan kastım her kıl köküne 3 kez işlem yapılmış olmasından bahsediyorum. Salladım 3 kere gitmişsindir ama seans aralarını sık tuttun ve her seasta tüm kıllar çıkmamıştır

      Sil
  18. handan hanım iğneyi ve cımbızı satıyormu satıyorsa size kaça sattı

    YanıtlaSil
  19. handan hanım iğneyi ve cımbızı satıyormu satıyorsa size kaça sattı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok oldu handan hanıma gideli hatırlamıyorum iğneyi ne kadar sattığını maalesef :( ama cımbız satışı yapıyor mu bilmiyorum

      Sil
  20. İdįl hanim merhabalar,öncelikle yazınız cok bilgilendirici tesekkurler..bende de yüz bölgem icin epilasyona basladim siz baslayali uzun süre oldu sanirim nasil.sonuclar aldiniz rica etsem paylasir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben polikistik over kistinden ve gizli şekerden müzdarip olduğumdan kıllanmam tam olarak bitmiyor maalesef. Bir de çok sık gidemiyorum eskisi kadar :(

      Sil
    2. Yazılarınızı okuyorum.amme hizmeti yapıyosunuz valla😁 emeklerinize sağlık. Dua ettim size.ben de szn gbi tüyleniyorum,kık köklerimde androjen hassaslığı varmış ama tedavi vermedi doktor.kıllanmam ne yazık ki artıyo.boynum sakkallıydı.yüzümün yukarıları da kıllanıyor.bu epilasyonda yüzüm bitti ,sıra göğsümde gıbi birşey diyebiliyor muyuz? ben ütüleme lazere gdiyorum hiçbir yerim bitmiyo 🤐. Bıtse artan kıllarım için çok üzülmicem.aman o da biter dıcem.ama şu durumda mahvoluyorum.bu bölgem bitti diyebilıyor musunuz

      Sil
    3. çok teşekkür ederim güzel sözleriniz ve dualarınız için ve çok geçmiş olsun. Benim de kıl köklerimde hassasiyet olabileceğini söyledi doktor Aldactone verdi kullanıyorum 2 ay oldu henüz umarım sonuç verir :/ Evet göğüs ve çevresi bitti, yüzüm de oldukça azaldı. Sanıyorum ki full iki seans sonunda artık bitmiş olacak ve ver elini diğer bölgeler :)) Lazerler ile maalesef sadece uzun dönemler rahat ediyorum ama bırakınca eskisinden hallice devam ediyorum. bizim gibiler için tam sonuç olmuyor. Kaldıki ütüleme lazer beni en sonuç almadığım ve ilk denediğim en pişman olduğum yöntemdi çünkü hiç azalmadı. alexandrite bayaa azalttı şimdi alexandriteın işe yaramadığı kimi bölgeler için galiba yine alexandriten candela diye bi makinesiyle devam ediyorum. o daha ii oldu tüylerim için.

      Sil
  21. idil hanım merhaba banada yarıdmcı olun lütfen! ben bikini bölgesine iğneli epilasyon yaptırıcam ama acımasında korkuyorum eli en hafif kimi nerirsiniz sadece bikini bölgesi için özel birine gidebilirm önceden lazer epilasyon yaptırdım yarıdan fazlası bitti şimdiden çokk tesekkür edeirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eli hafiflik olmaz bence bu işte çünkü elektrik veriyor, eli en hızlısını tercih edebilirsin ama bikini bölgesi iz konusunda en yavaş geçen bölgelerden sayılabilir çünkü az nefes alıyor bunu da hesaba kat bence, ayten hanımın eli çok hızlı ama kabuklanma daha geç iyileşiyor çünkü iğnesi daha kalın ama sadece geç iyileşiyor başka bir eksi durumu yok, ayten hanımı tercih edebilirsin

      Sil
    2. teşekkür edeirm cvbınız için handan yanıma başladım anlattığınızın fazlası var eksiği yok çokkkk şeker dünya tatlısı biri :D iyi ki tanımışım hiç bırakmayım dicek kadar şeker teşekkür ederim.

      Sil
    3. çok sevindim söylediklerin için selamımı söyle kocaman öptüğümü söyle onu olur mu. Tabii hatırlar mı bilmem :))
      Ayrıca çok teşekkür ederim güzel yorumların için de

      Sil
    4. Siz söylemeden sizden bahsettim. Okadar şekerki insanları okadar seviyorki yanaklarini sikasim geliyor. Ah idilcim çok tatlıdır hatirlamazmiyim dedi onun önerisiyle geldim dedim çok tatlı kendisi dedi çok ne5 hatırlıyor :)(: selaminizi ileticem. Tek sıkıntımız eli biraz yavaş ama olsun bahcelievlerden kucukyaliya gitmeye hiç usenmiyorum bide uyusturmasi ekstrasi varsın param fazla gitsin canım yanmasın 😂😂😂😂 gitmeyi düşünenlere söylüyorum uyusturma ücreti ayrı. Tekrar teşekkürler idilcim :*

      Sil
    5. Siz su an nereye devam ediyorsunuz.

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. zarifecim handan hanımın dükkanın tam adresini alabilir miyim birde seans başı ücretini de öğrenebilir miyim

      Sil
    8. merhaba kadıköy söğütlü çeşme metrobüs duraağında çıkışında küçükyalıı minibüsleri var. minibüsçüye küçükyalı perşembe pazarının ordaki çağrı marketin önünde inicem dersin, çağrının yanındaki sokak başı su epilayon yol çok kolay takıldığın yeri gene sorarsınız. ayten hanımı kesinlikle beğenmedim eli hızlı ama kıllar bitmiyor ve pahalı ben şimdi beylikdüzü dermastara gidiyorum şuanlık memnunum düşünenler olursa tavsiye ederim handan hanımın eli biraz yavaş ama çok etkili 2 seans da %90 bitiyor tabi vücuda görede değişir durum ama ben de handan hanımınki çok etkiliydi

      Sil
    9. Merhaba Zarife Hanım, siz Handan hanıma yüz bölgeniz için mi gitmiştiniz? Handan hanımla epilasyon yaparken herhangi bir sorun yaşadınız mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

      Sil
    10. merhaba kususra bakmayın baya geç gördüm ben yüzümde bıyıklarıma gittim dermastar da sennur hanım yapı ilk yaptığında ağzım ördek ağzına döndü konuşamaz hale geldim hatta hüngür hüngür ağladım :D konuşamıyrdum. asla iğleşmez bu dedim ama inanaılmaz hijyenik baktım buz şok uyguladım ellerimi sabunladıktan sonra bolca pudraladım yüzünüz beyaz kalsın okadar yoğun sürün her gece köklü bir temizlik şart şuan sıfır iz :) 2 seans gittim işim gereği göz önündeyim devam ettirememdim ama baya bitti iz kalması kesinlikle seninle alakalı özellikle kabuklanma esnasında elin doğru durursa :D iz kalmaz sabır gerek handan hanım yüzde nasıl bilmiyiorum.

      Sil
    11. Merhaba handan hanimda hangi bölgeye gitmistinjz acaba

      Sil
  22. Merhaba ben yuz bolgemi igneli epilasyonla diger bolgelerimi ise lazer epilasyonla yaptirmayi dusunuyorum acaba kesin sonuc alir miyim ? Tamamen kurtulur muyum ? Birde igneli epilasyon sonrasi yüzde kalici izler kalir mi ? Cevaplarsan cok sevinirim canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpneli epilasyon iyileşme süreci ile ilgili ikinci bir yazım var onu da okumanızı tavsiye ediyorum. Bu yöntem en kesin yöntem olmakla birlikte hormanel durumunuzu bilmediğim için 2sene sonra bölgede tekrar tüylenme olur mu bilemiyorum ama %80 biten killar bir daha ciknayacaktir. En ileri derecede hotmon problemim olmasina ragmen biten bolgelerde 2sene icinde %3u cikti

      Sil
    2. İdil hanım siz ilaçlarla birlikte mi başlamıştınız iğneli epilasyona yoksa kullandıktan sonra mı başladınız

      Sil
  23. Merhaba ,oncelikle yaziniz icin cok tesekkurler .benim sormak istedigim birsey var bir kere islem goren kil kokunden bidaha kil cikiyomu yoksa birkere islem gormesi ayni kil kokunun olmesi icin yeterli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kıl için birden fazla işlem yapılması gerekiyor. Yani tekrar çıkıyor. Bu sizin hormon yapınıza v bölgeye göre de değişiyor. Ama tüylere genellikle bir kez uygulandığında bir daha çıkmıyor. Kıl kelimesini KALIN olanlar, tüy kelimesini için incecik olanlar için kullanıyorum :)

      Sil
  24. İdil hanım merhaba, çok teşekkür. Mükemmel bir yazı olmuş elleriniz dert görmesin :) okurken hem güldürdünüz hem de bilgilendirdiniz. Genç kız olmak ve kıllı olmak çok utanç verici. Normal yerlerde çıkan kıllar bir kenara onlar benim için sorun değil, sonuçta herkeste çıkan bir şey değil mi? Ne zararı var :) ama boynumda favori kısmımda ve göbeğimde çıkanlar tam bir kabus. Çok uzaklara gitmek istemiyorum açıkcası, anadolu yakasındaki Handan hanım bile çok uzak bana, evime en yakın Özel Medipol Hastanesi, acaba burası hakkında bir bilginiz var mı? Burada iğneli epilasyona gitsem, faydasını görür müyüm? Olumlı veya olumsuz cevap yazarsanız sevinirim. Çok öptüm, birgün yumuşacık ve normal bir bayan olmamız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzgünüm özel medipol hastanesi hakkında bi bilgim yok ama ben yukarıda OTA güzellik merkezinde yaşadığım problemi anlattım, bu gibi benzer sistemde yerlerde benzer şeyler yaşanabiliyor ama şu an ne desem yalan :(
      Ve güzel yorumlarınız için çokçok teşekkür ederim v aynı güzel dilekleri ben de sizin için diliyorum :)

      Sil
    2. Merhabalar İdil hanım, Ekim ayında Zeynep Polat’a gitmeye başladım. Tüylerimden 3 aydır çıkmayanlar var. Ama kıl yani kalın olanlarda 1,5 ayda ya da 2 ayda çıkmaya başladılar. Zeynep hanıma “geç çıkması iyi bir şey mi?” Diye sordum. Bana bunun iyi bir şey olduğunu söyledi. Umarım öyledir :) 3 aydır gözlemlediğimde, kıllarımda incelme olduğu yönünde. Bu arada benim dheas hormonumda bozukluk var. Bunun için 2 doktora gittim. İkiside bu önemli bir şey değil, kıllanman az ve adetin düzenli ilaç önermiyoruz, epilasyona git dediler. Ne yapsam bilemiyorum. Sizce bir doktora daha gitmeli miyim? Böyle epilasyondan bir sonuç alır mıyım? Zeynep hanıma söyledim, o da “önemli değil, o hormon sorun yapmaz” dedi. İnşaAllah en kısa sürede hepimiz cillop gibi tertemiz gezeriz. Sevgilerle... :)

      Sil
    3. canım çoook geç gördüm kusura bakma ama doktorun ve zeynep hanım seni doğru yönlendirmiş zaten :)

      Sil
  25. Merhaba İdil Hanım, benim takıldığım nokta iğnenin diğerlerine göre daha büyük olması, iğne izleriniz kesin olarak iyileşti mi acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iz kalmadı hiç. Ama lütfen kabukları normal sürecinden önce dökülmesine sebep olacak şeyler yapmayın. Talimatlara harfiyen uyun. İkinci yazımı okumanızı tavsiye ederim. Ben talimatlara uymadığım gibi bi de bunları ikinci yazımda yazmıştım, şimdi editledim yazının sonunu :)

      Sil
    2. Yazınızı tekrar okuyacağım, çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  26. Merhaba idil hanım.benim giderek artan kıl problemim var hormonal.kendmi çk kötü hsediyrm.yıllardır da lazere gdyrm.dha iyi kıllarm ama bitmedi işlem.yüzümdeki kıllar inleldı ama dha da cıkiyor kıllar eklenerek.çk mutsuz oluyrm.dediğniz çok doğru birde etraftn herkste kıl var,onlar sızlanmadan her boslukta kıllarnı alıyolar falan diye laf duyyorum.verdiğniz kişileri not ettim.siz tamamen kurtuldunuz mu

    YanıtlaSil
  27. Cevabınız çk önemli.gittğm yeri bırakp önerdğnz yere gdcem.bna umut oldunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım öncelikle kıllar için işlem yaptıkça azalanlar yanında hala yeni yeni çıkanlar var ise tedavin için doktorunla tekrar bir konuşmanı öneririm. Bazı insanların kıl kökleri hormonlardan çok daha fazla etkilenir. Ben şu an bunun için bir tedavi görüyorum Aldactone diye bir ilaç ile birlikte yazz kullanıyorum. Doktoruna bunları sorabilirsin. Bunun dışında kime gideceğine bence sen karar ver farkındaysan ben fikir ve memnuniyetlerimi yazdım, gerekli karşılaştırmaları da yaptım. İstersen şu en son yazdığım sık sorulan sorular yazısına da göz gezdir
      http://idillce.blogspot.com.tr/2017/09/igneli-epilasyon-tecrubelerim-vol3-sk.html
      ve öyle kararını ver canım, umarım en kısa zamanda kurtulursun çok geçmiş olsun.

      Sil
  28. Çok teşekkür ederim yanıt için

    YanıtlaSil
  29. Selam, öncelikle yazını bayılarak okuduğumu bilmeni isterim :)
    Ayten hnm aklıma yatmadı değil.Sadece bir sorum olucak yorumlarda da okuduğum için şaşırıp sorma isteği geldi:) Biri 2 senedir ayten hnma gidiyorum demiş.İğneli epilasyon bu kadar uzun sürüyo mu gerçekten ? Yoksa kıl kökü kalın vs gibi sonuçlardan dolayı mı bu kadar uzun sürmekte.. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alla alla dedim bi an yorumunu okurken ve yukarıdaki yorumları okudum :)) iki senedir gidiyorum bir bölgeyi bitirip diğerine geçtik derken hedef büyüttüm demiş :) yani aynı bölge için 2 sene değil, mümkün de değil. öyle olsa bende burada yazmazdım :))) canım şimdi Ayten hanımdan geliyorum hatta yüzüm için tek bi seans daha yaptığımızda tamamen biter herhalde. Ve çok teşekkür ederim severek okumuş olmana faydalı bir yazı yazımı olmamın yanında ekstra mutlu ediyor beni. Keşke devam ettirseymişim bu blok işini :))

      Sil
    2. ekstradan beni uzun zamandır gitmemin sebebi bi gidip 6 ay gitmemek ve o arada ağda falan yapmak gibi yaramazlıklar :) ama mesela biten bölgelerim de var bi yandan :)

      Sil
  30. Merhabalar öncelikle benim için çok değerli olan bu yazıyı paylaştığınız için çok teşekkür ederim:)Ben bir yerde igneliye başlamıştım fakat yüzümde uzun süre hassasiyet oldu ve iyileşmesi uzun zaman aldi bende gittiğim yerin işini iyi yapmadığını düşündüm ve devam etmek istemedim. uzun zamandır araştırıyordum sonunda aradığım bilgiyi buldum:) Anladigim kadarıyla Ayten hanima devam ediyorsunuz suan yüz bölgeniz ne durumda lekeler var mı
    Bir de işlemi yaptıktan sonra ne kadar süre hassasiyet devam ediyor, kabuklar kaç gün sonra kayboluyor, yüzünüz ne kadar sürede toparlanıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım öncelikle çok geçmiş olsun evet hassasiyetin oluşması normal çünkü yapılan işlem çok ağır aslında. Benim 1 hafta sonunda hatta kremleri yeterince kullanmayınca 8 gün falan sonunda ancak tamamı dökülmüş oluyor kabukların. Hassasiyetin tamamen kaybolması 2 hafta ve 3 hafta sonunda neredeyse iz kalmıyor. Ben Ayten hanıma devam ediyorum evet ve yüzüm için sanıyorum 2 seans ya da 1 seans sonunda bitmiş olacak umarım.
      Ve söylediğiniz güzel şeyler içinde çok teşekkür ederim, ben de uzun süre çok yardım kapısı aramıştım ama yoktu. o yüzden yazmak istemiştim.

      Sil
  31. Merhabalar ben lazer epilasyon magduruyum bilinçsizce yüzündeki tüylerime lazer yapılmasına izin verdim resmen o tuyler gitti bildiginiz sakal cikti cimbiz agda derken igneli epilasyona baslamaya karar verdim bu sefer daha dikkatli oldum ve Nişantaşı nda Epifirst epilasyon a başladım ilgili bilgili ve işinde usta gerçekten şükür yüzündeki tüm kıllardan kurtuldum şimdi vucudumda lazerin bitiremediği tüylerime yaptırıyorum memnun kaldım

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, ben de yaklaşık 4-5 yıldır lazer epilasyon yaptırmaktayım fakat etkisi gerçekten yok denecek kadar az olduğu için iğneli epilasyona başlamayı düşünüyorum bu yüzden tüm yazılarınızı ve önerilerinizi okudum öncelikle çok teşekkür ederim. Bostancı da yaşadığım için Handan hanıma oldukça yakınım ve bu iyi bir şans benim için fakat sorum şu olacaktı, Handan hanım erkeklere tedavi uyguluyor mu acaba? Eğer bu konu da bir bilginiz varsa beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Onun dışında önerdiğiniz yerlerden erkeklere uygulama yapan biri varsa onları da değerlendirebilirim, tek istediğim sorunumun çözülmesi. Şimdiden teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  33. Handan hanımın erkek müşterisi var mı bilmiyorum ama arayıp sorabilirsiniz. Onun dışında zeynep hanımın var ama en son hazirana kadar doluydu kendisi. Ayten hanımında erkek müşterileri var. Bir de nişantaşında ablamın gittiği Neka diye bi yer var. Oldukça memnundu o. Bi de oraya sorabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayten hanımı yanlış hatırlıyor muşu maalesef erkek müşterileri yokmuş

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsettiğiniz cihaz siyahları görüyor ama yüz içinde sorun bu zaten, aradaki siyah tüyleriniz arasında onun 5 katı kadar ayva tüyleriniz var ve jilete hepsi maruz kalıyo, ayva tüylerinizde zamanla kararıyor ama alepsandrytın görebileceği kadar değil ve siz daha çok tüylenmiş şekilde kalıyorsunuz. Evet iğneli epilasyon tahrip ediyor ama hızlı iyileşiyor. Yüzee yapılan diğer medikal işlemleri düşünün hepsi cildi tahrip etmeye yönelik -ki cilt kendini toparlamak için uğraşsın daha taze cildiniz olsun. Bunu da biraz öyle değerlendirirseniz korkunuz kalmaz :) tabii kötü ellerde iyice yanıp iz de kalabilir ama bunun için de iyi araştırmak gerekiyor. Benim yüzüm için bir iki seans daha gerekiyor demiştim evet ama henüz gitmedim biraz daha bekleteceğim :) O kadar azaldıki rahatsız etmiyorlar

      Sil
  35. Merhaba bende 2 yıl önce lazer için bi yere başlamıştım sonucunda yüzümdeki tüyler kıla dönüştü ve daha beter oldu korktuğum için kendim almaya başladım ağdayla falan bu iğne epilasyonunu baya araştırdım başlamak istiyorum ama bu epilasyonu yaptıktan sonra kıllar ne kadar sürede dökülüyo kıllarla gezmek zorunda kalıyo muyuz bide ne kadar aralıklarla gidiyodunuz acaba seanslara bu iki seans arası yüzdeki tüyler çıkıyor muydu rahatsız edecek kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kılları tek tek alıyo zaten iğneli epilasyonda ve sen yaraların geçmesini bekliyosun. 1 1buçuk ay kadar sonra tüyler tekrar çıkıyor -ki bu kişiden kişiye değişiyor. yazının sonundaki link verdiğim 2.yazıyıda okursan süreci net olarak öğrenirsin :)

      Sil
  36. Merhabalar yaziniz çok iyi geldi beni bu bunalimdan kurtardiniz diyebilirim teşekkürler aglama krizlerim başlamıştı bu killarla ne yapacağım diye. bende tüm yüz için gitmek istiyorum. Faullerim kahverengi, tüm yanak gri sarı karışık ama ince ve uzun, çene yok denecek kadar belirsiz .Uzun uzun siyah kalın killarım yok yani . Daha önce hiç işlem uygulatmadim kıllar saf duruyor anlayacağınız . İğneli yapılır mı? 1 sene içinde tamamen biter mi? Cevaplarsaniz çok sevinirim .Öğrenciyim ve bunu düşünmekten ders calisamaz oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için en uygunu iğneli canım. Çok iyi bi şey daha önce başka bi şey yaptırmammış olman bu senin için avantaj. 1 sene sonrasında kalan ayva tüylerden sonra yapmak istemeyebilirsin ama sıfırlamak için 1-1.5 sene arası değişir. Tabii ki çıktıkça düzenli gideceksin ve hormon problemin yoksa geçerli bunlar. Çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum ama merak etme kesin çözümü var :))

      Sil
  37. Merhaba, yazınız gerçekten çok güzel olmuş size çok teşekkür ederim. Daha dün diod lazer seansı yaptırdım ve her zamanki gibi mutsuzum. Alexandre dan sonra diod iyi gelir diye umut etmiştim ancak dioda da en az 5 seans gitmeme rağmen durum daha kötü oldu. Şehir dışından gelmeyi düşündüğüm için anadolu yakasındaki Handan Hanıma gitmeyi düşünüyorum. Ama Zeynep Polat çok daha iyi derseniz ona gitmeyi de göze alabilirim. Size sormak istediğim Handan Hanımın uygulamasından sonra yüzünüze herhangi bir uygulama yapıldığı dışarıdan belli oluyor mu? Belli oluyorsa ne kadar sürede geçiyor. Öğrenci olduğum için okula gidiyorum ve kötü bir görüntüyle dolaşmak istemiyorum. Seans aralıkları 1 ayda 1 mi oluyor birde? Şimdiden teşekkür ederim. Bir hafta önce birine cevap yazdığınızı görünce çok heyecanlandım aktif birilerini bulmak çok zor

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba idiil.videonda yüzüm yaklaşık 1 saat sürüyor demişsin sanırım.peki 2 yanağın mı bir saat sürüyo toplamda yoksa sadece 1 yanağın mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar, yüzüm 1 saat sürüyor demedim, videoda görüntülerini paylaştığım seans 1 saatlik bir çalıma dedim. 1 saatte az çok ne yapılabileceğini anlalayabilin, oradan fikir sahibi olabilin diye :)

      Sil
  40. Merhaba idil hanım. Ben de pendıkte bir yere gidiyorum. 3-4 yıl oldu tabi. Ben de düzenli gitmemiştim. Son bir yıl hariç. Benim sorum şu. Benim yüzdeki tüyler baya baya inceledi fakat kökten yok olmadı. Yani genel olarak böyle mi oluyor. Sizde nasıl oldu ? Tamamen o kökten tüy çıkmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen bitirebilirsiniz, bende kimisi bi daha hiç çıkmadı ve açıkçası o kadar kötüydü ki ilk hallerim, bitirmek gibi bir derdim olmadı, bitenler bitti, kimi tüy olarak duruyor ve ben öyle seviyorum zaten :))

      Sil
  41. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Mrb şeker hastaları iğneli epilasyon yaptırabilir mi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar ben de şeker hastasıyımi ikinci tip. İğneli epilasyan kıl köküne yapılan bir işlem, herhangi bir kanama vs olmuyor ve olmamalı. Bu yğzden bir sakıncası yok ama nacizane bir önerim şu ki, şeker hastalığı hormonları direkt etkileyen bir şey olduğundan kıllarla mücadeleye başlamadan önce hormonlarını muhakkak kontrol ettir :)

      Sil
    2. Cvbız için tşk ederim ben iki yıldır şeker hastasıyım halen alışmaya çalışıyorum 🙈Başlamadan önce muhakkak hormon testi yaptıracam tşkler geçmiş olsun 🙏🏻

      Sil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba bir yakınım Kadıköy’de bir yere iğneli epilasyona gidiyor ve memnunmuş oradan. En son gittiğinde saati 75 liraymış.Buradaki fiyatlara göre çok uygun😳Yapılan işlemde bir fark var mıdır sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir saatte ne kadar bir bölgeyi bitirebiliyor bu da önemli yani eli hızlı ve temiz mi

      Sil
    2. Yani o kıl yoğunluğuna göre değişir diyor herkes. Temizliğini gidip görmediğim için bilemiyorum.Bir de iğneler için çok ucuz bir rakam söyledi tanıdığım kişi.O kadar ucuz mu gerçekten?

      Sil
  45. Merhabalar iğneli epilasyon yerimi bırakmak istiyorum arastırırken size denk geldim.lekelerim var çokça bunun için ne yapmalıyım bi tecrubeniz var mı kahve kahve lekeler oluştu alın kaş aramda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkakk güneşş koruyucu kullanın daylong çok iyi mesela doktora gidin contratubex diye yazılıyordu sanırım bu kremde lekeler için etkili

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim tabsiyeleriniz için.Allah razı olsun 😇

      Sil
    3. rica ederim umarm işinize yarar

      Sil
  46. Şuan Bakırköy’de önereceğiniz iğneli epilasyon varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  47. Merhaba idil esin hanıma giymeyi dusunuyorum şehir dışından yüz ve boyun için 2 saatte ortalama ne kadar bölgeyi yapiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esin hanımın eli biraz yavaş olduğu için o kadar yol gelmişken ona ait olan diğer şubeyi deneyebilirsin. Nişantaşı Ne Ka :) oradaki kızları da kendisi eğitti zaten.

      Bu arada kimse için şu sürede şu kadar yapar diyemeyiz, kıl yoğunluğunu bilmiyorum, bilsem de yapan kişi ben değilim :)

      çok geçmiş olsun

      Sil
    2. İdilcim merhaba ben de yüz bölgesine İzmir'de favori yanak ve çene baslicam bana 1 sene sürer dedi bu kadar surermi gerçekten ve

      Sil
  48. Merhaba ben nisanstadindaki nekada yaptırdığınız kişinin ismi ne ve dakikasi ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba gülçin di :/ ya da benzer bi isim :))

      Sil
  49. merhaba , cildim çok hassas ve açık tenli. yüzüm için gitmeyi düşünüyorum. merak ettiğim şey senin izlerin tamamıyla geçti mi ?
    ve ne ka'ya gitmeye karar verdim. esin hanım bakırköy şubesinde mi çalışıyor ? sence bakırköy şubesine mi gitmeliyim yoksa nişantaşı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yeliz, izler tamamen geçti. Esin hanım bakırköy şubesinde evet. Her iki şube ve çalışanlar çin yorumlarımı yazdım ki siz kendiniz karar verebilin. Esin hanım 30 yıllık meslek erbabı ondan iyisi gerçekten yok ancak eli yavaş ve insanlar maddi sebeplerden ya da acıdan dolayı işleri daha hızlı hallolsun istediği için genellikle nişantaşı şubesini tercih edyor. Az tüyünüz ve çok hassas cildiniz varsa esin hanımı tercih edebilirsiniz. Hatta sadece hassas cilt için de bir sebep bu

      Sil
  50. Merhaba idil hanım ben bugun gittim handan hanima yeri biraz köhne geldi ama guvenilirdi.işlem yapmadık uzaması gerektiğini söyledi.fakat dükkan imaji aklımda çok iyi kalmadı ama handan hanım çok tatlı.güvenmeliyim degil miii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi yeri orası, minik ve samimi bi yer. Büyük reklamlarla işler yapmıyor, eski çalıştığı yerlerden müşterileri var. Merak etmeyin güvenebilirsiniz.

      Sil
  51. Merhaba boyun bolgemde cikan killari yillardir cimbizla aldigim icin suan asiri derecede kalinlastilar ve yayilmaya basladilar. Bir donem hic almadim 5-6 ay kadar ama bu sefer de asiri uzadilar nerdeyse 5-6 cm uzunluktaki kalin killarla yasadim. Igneli epilasyon arastiriyorum ayni zamanda kesin cozum olur mu bilmiyorum. Rizede yasiyorum istanbula gidip gelmeyi goze aldim fakat ne kadar surede gidilip gelinmesi gerekir,? Ve de arastirdigimda doga igneli epilasyonu tavsiye edenleri gordum daha once hic duymus muydunuz İdil Hanim? Sizin boyun bolgeniz ne kadar surede bitti? ☺ simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  52. Merhaba boyun bolgemde cikan killari yillardir cimbizla aldigim icin suan asiri derecede kalinlastilar ve yayilmaya basladilar. Bir donem hic almadim 5-6 ay kadar ama bu sefer de asiri uzadilar nerdeyse 5-6 cm uzunluktaki kalin killarla yasadim. Igneli epilasyon arastiriyorum ayni zamanda kesin cozum olur mu bilmiyorum. Rizede yasiyorum istanbula gidip gelmeyi goze aldim fakat ne kadar surede gidilip gelinmesi gerekir,? Ve de arastirdigimda doga igneli epilasyonu tavsiye edenleri gordum daha once hic duymus muydunuz İdil Hanim? Sizin boyun bolgeniz ne kadar surede bitti? ☺ simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  53. Merhaba boyun bolgemde cikan killari yillardir cimbizla aldigim icin suan asiri derecede kalinlastilar ve yayilmaya basladilar. Bir donem hic almadim 5-6 ay kadar ama bu sefer de asiri uzadilar nerdeyse 5-6 cm uzunluktaki kalin killarla yasadim. Igneli epilasyon arastiriyorum ayni zamanda kesin cozum olur mu bilmiyorum. Rizede yasiyorum istanbula gidip gelmeyi goze aldim fakat ne kadar surede gidilip gelinmesi gerekir,? Ve de arastirdigimda doga igneli epilasyonu tavsiye edenleri gordum daha once hic duymus muydunuz İdil Hanim? Sizin boyun bolgeniz ne kadar surede bitti? ☺ simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar çok geçmiş olsun. Anlattıklarınız benim bu sürecin başlangıcıyla tamamen aynı. Kılların tüylerin çok uzaması hormonsal bir sorunun net bir göstergesidir. İğneli epilasyona başlayın merak etmeyin 3. Ya da 4. Seanstan aonra rahatlayacaksınız ancak düzenlilik çok önemli ama siz muhakkak önce kadın doğuma gidin, eğer tedavi verirse size, o tedaviyle birlikte başlayın epilasyonada. Bi sorun yoksa zaten hemn baslarsiniz igneliye

      Sil
  54. Merhaba ben nisanstasi subesine gidicem rengin hanim once gormesi gerektigini soylediler. Size sormustum yapan kisi gulcin hanim demistiniz diger calisanlarinda eli hizli mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi aynıdır diye düşünüyorum. Yeni bi yer değil orası :)

      Sil
  55. Selamlar Ayten hanımın telefon numarasını bir türlü bulamadım . Sizden almam mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  56. Merhaba kavuklar düştükten sonra kırmızı notlara oluştu biraz rengi açıldı gibi ama hala var kahverengiye dönücek sanırım. Leke mi olmuş oluyor acaba sizin oldu mu .bir de ben dediginiz yere gittim orda baska biri yaptı bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşüp dizinizi kanattığınızı hayal edin. Aynı süreçten geçiiyoru çünkü aynı tip yara, bu sadece daha ufak. MErak etmeyin bu iyileşme süreci. Ama bu süreçte güneşten koruyun sadece. Güneş leke kalmasına sebep olur

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Güneşten koruncam

      Sil
  57. Ekleme yapmak istiyorum.kabuklar düştükten sonra kırmızı noktalar olduğu icin bepanthol ve madeccsol karıştırıp sürüyorum kırmızı nokta olan yerlere gecer mi acaba ? Endişeleniyorum biraz

    YanıtlaSil
  58. Igneli epilasyonda sizde eelektrik akımın derecesi ne acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bilmiyorum ama her bölge için ayrı bi akım kullanılır, herkes için ayrı, her kıl tipi için ayrı.

      Sil
  59. Merhaba, ben yirmi yaşındayım ve hiç bıyık almadım. Bugüne kadar çevrem görünmüyor ki dedi ama ben görüyordum. Bunu takılmış olduğumdan fark etmeme bağladım hep. Ortada cidden minicik cımbız ile tutulmayacak tüyler var hatta yok ama dudaklarımın ucuna gelen yerlerde bıyığım var gri ve inceler. Hayatımda ilk defa bu yıl biri bana bıyıklısın dedi ve çok rahatsız oldum. Kesin çözüm bulmak istedim ve araştırırken iğneli epilasyona kanım kaynadı. Korkum beyaz tenli oluşum ve çok hassas bir cilt yapım oluşu. Bu konuda sizin önerileriniz nedir acaba? İğneli epilasyonu denemeli miyim yoksa geleneksel bir yolla iple mi almalıyım ya da hayatımdaki o bir bıyıklısın diyen kişiyi görmezden mi gelmeliyim?

    YanıtlaSil
  60. Yazı için cok teşekkur ederim. polikistik over hastasıyım yıllardır kil sivilce adet problemim var ama beni en çok kıl ve sivilce yordu psikolojimi bozdu. 1 ay evden cikmadiigim yaz ayıni hatirliyorum o derece yordu bitirdi beni Allah hepimize yardim etsin ben zeynep hanıma gidicem tabi randevu alabilirsem olmazsa ayten hanıma giderim. Kendine iyi bak sağlıcakla kal🤗

    YanıtlaSil
  61. Merhaba , kol bölgesi için lazer mi iyi igneli mi acaba ? Çok masraflı olacak igneli yapsam. Tenim esmer sizce lazer yapip geriye kalanları mi igneli yapsam? Bu konuda tavsiyeniz nedir acaba . Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  62. İdil hanım Ayten hanımın nerede çalıştığını anlayamadım yazınızda.iletisim icin bilgi verirmisiniz rica etsem.Baya da zaman geçmiş insallah görürsünüz mesajımı 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayten hanıma giden biri olarak asla önermiyorum. uyuşturması çok acılı canınızdan can gidiyor ve ışını az verdiği için geç bitiyor. bitirme çabasında değil kendisi tek artısı eli hızlı

      Sil
    2. ayten hanımın yaptığı işten memnun kalmadığım için bilgilerini buradan kaldırdım.

      Sil
  63. merhaba idil benim bi sorum olucak ben tecrübelerini okudum ve iğneliye gitmeye karar verdim ama tekrar çıkar diye korkuyorum ben de senin gibi aynı bölgeleri yapmayı düşünüyorum ama bendekiler baya ince ve küçükler ama yine de rahatsız oluyorum ve bende de pcos var ama yaptırırsam tekrardan çıkmasından korkuyorum peki sen tekrar hepsi çıkarsa ne yapmayı düşünüyorsun öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yazıyı okurken gördüm yardımcı olmak isterim. bende ayva tüyüne dahil tahammül edemeyen biriyim. lazer kesinlikle bitirmiyor 3 yıldır bir çok iğneli epilasyon yapanlara gittim handan abla efsane kesinlikle hak yemiyor çok itinalı ışını çok iyi veriyor yaralar geç iyileşiyor ama bu artı çünkü kıl kökleri ölmüş demek çok hızlı sonuç alıyorum birde beylikdüzünde sevnur abla var oda iyi iğnelide asla kıl çıkmayacak ilerde ben kıllanmak istiyorum desende yok :) ölene kadar bebek gibi kalacaksınız

      Sil
  64. İdil merhaba, Küçükyalı'daki merkezi hala öneriyor musun acaba

    YanıtlaSil
  65. Merhabalar, yazinizi okudugum kadariyla en cok begendiginiz kisi Handan hanim ve Esin hanim. Ancak hickimse Esin Hanimi sormamis. Benim icin cok uzak,ben Atasehir'de oturuyorum,Kadikoy'de calisiyorum. Yazinizdan cikardigim sonuc Esin Hanimin kendisinin en iyisi oldugu.Nekada onun egittigi insnalar da iyi ama en iyi Esin hn demissiniz. Ayten hn en yukarda begenmedim biraktim demissiniz ama herkes onu soruyor.Kafam karisti o yuzden boyle bir tekrara basvurdum. Anadolu yakasi icin Handan Hanim var. Dogru mudur? Ben de eksi sozlukte Epi Beauty yi onerilerde gordum ama Etiler bana cok uzak. Epi beauty e giden var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, Esin hanım, zeynep polat bunlar çok iyi evet ama esin hanımın eli ağır maalesef. İlk iğneliye gidenler korktukları için ona gidiyor ama sonra değiştirmek istiyorlar. Siz de deneyin isterseniz. Ben artık cildime çok daha hassas davranmak istiyorum o yüzden Esin hanıma gitmek istiyordum ama uzak bana düzenli gidemiyorum. Epi beauty ve Zeynep Ocak hakkında çok şey duydum bir kaç gün önce görüşmeye gittiğimde bana kullandıkları iğneyi gösterdiler ve inanamadım inceliğine ve hatta esin hanımdan aldığım randevuyu iptal bile ettim, hafta sonu ilk randevuma gidicem. Memnun kalacağımı düşünüyorum muhtemelen bu yazıyıda güncellerim bir kaç seanstan sonra.

      Sil
  66. Bende sen gibi araştırdm kafam karıştı yıl sorunu derken en yakın yere gittim . Cok araştırınca kafa karışıklığı oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar toplamda 8 yılın deneme yanılma birikimi. "2010 - 2018" Eskiden bu kadar bilgi yoktu ve bende istanbul için net bir bilgi kaynağı olması için oluşturdum bu içeriği. Size de çok geçmiş olsun

      Sil
  67. Merhaba bende kendi evimde igneli epilasyon yapıyorum.igneli epilasyon kesin çözüm.insallah herkes kurtulur tuylerinden

    YanıtlaSil
  68. İdil Zeynep Polat'ın kullandığı iğneden daha mı ince Zeynep Ocak'ın iğnesi?

    YanıtlaSil
  69. O kadar sene geçmiş aradan yüzündeki kıllar bitti mi merak ediyorum ben de çene ve kas ortası için gidiyorum bir yere ve benim seans araliklarim 1 2 haftada bir çıkıyor yaklaşık 3 ay falan oldu başlayalı biraz incelme var sadece ama azalma olduğunu düşünmüyorum sence bu normal mi orada devam etmeli miyim eskiye oranla biraz daha ince ama 10 defadır gidiyorum neredeyse bir azalma yok sadece hafif bir incelme

    YanıtlaSil
  70. Bende 2 gun sonra yuz icin handan hanima basliycam umarim cok biteer leke kalmadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan hanıma gittiniz mi? yüz kaç saat sürdü ücret ne kadar memnun kaldınız mı?

      Sil
  71. Merhaba epi beauty Zeynep ocaktan memnun kaldınız mı ? Esin hanıma gitmeyi düşünüyorum ama eli daha yavaş diye birkaç yerde okudum . Sizce tercihim ne olmalıdır İdil hanım yüzüm oldukça hassas tenim ince yüz tüylerimden memnun degılım :(

    YanıtlaSil
  72. Herkeze merhaba tesadüfen yazilara girdim baktım idil cim öncelikle neka yorumlarin icin teşekkür ederim sana tek tek okuyamasamda 🤗 neka dan Gülçin ben...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar