İğneli Epilasyon Tecrübelerim Vol2 - İyileşme, Bakım v Makyajı

Herkese merhaba,

Edit. Lütfen merak ettiğiniz soruların yanıtını toplamda 3 yazı ve 2 video olan dört içeriğimde de bulamazsanız bana yazın. Aksi takdirde gerçekten içeriklerin bir anlamı kalmıyor ve herkese aynı cevapları yazmak geçekten çok yorucu. Ayrıca ödemeler, seans aralarınız vs gibi soruları da lütfen bana sormayın ben bunları nereden bilebilirim :(


2yıl sonra gelen güncelleme. Şu girişe videoyu ekliyim





Lhasa De Sela - De cara a la pared

Geçen cuma yani 15 ocak günü 3 saatlik boyun v favori bölgesi için iğneli epilasyon randevum vardı v ben kahvaltısız falan gittiğim için ancak 2 buçuk saat çalışabildik. Ama ayten hanımın eli v makinası o kadar hızlı ki aynaya baktığımda çok şaşkındım çünkü eskiden 2 buçuk saat çok çok küçük bir bölge demek oluyordu benim için. Çünkü tüylerim çok yoğun.

Şimdi size 2 buçuk saatlik çalışma sonunda ne kadar bölgeyi temizlediğimizi göstermek istiyorum. Bu  fotolar işlemden tam 1 gün sonrasına yani geçen cumartesi gününe ait.

 
Bütün bu yaralar kabuk.

Gelelim bakımına. İğneli epilasyondan sonra 24 saat su ile temas etmesin denir. Daha öncelerde, daha küçük çalışılmış alanlarda bir kaç saat sonrasında duşa falan mutlaka giriyordum ancak konu yüzüm v boynum olunca v alanda çok büyük olunca. Hem daha dikkatli olma korkusu hem de daha hızlı iyileşmesi için ertesi sabaha kadar su değdirmemeye özen gösterdim.

Yine 1 gün boyunca  bölgeyi güneşten korumak gerekir v yaralar henüz iyileşirken mutlaka güneş koruyucu kullanarak dışarı çıkılmalıdır. Hatta siz bunu alışkanlık edinin :))

Epilasyondan sonra iğnenin değdiği her yer kabuk bağlar. Bu kabukların çabucak iyileşmesi ve bu süreçte mikrop kapmaması akne oluşmaması için antiseptik pudra tedavisi yapılır. Ayten hanım 3 gün boyunca sıklıkla pudra sürmemi, 3 günün ardından krem, yağ, bephantane tedavilerine başlamamı istedi. Çünkü pudra bütün bu yaraları kurutacak v daha hızlı dökülmelerini sağlayacak.

Dediklerini harfiyen uyguladım. Pazar akşamı olunca duşa girip, yüz fırçamla nazikle boynumu v yanaklarımı fırçaladım, kabukların bir kısmı döküldü. Perşembe gününe kadar günlük gece rutinimde olduğu gibi yüzümü v boynumu fırça ile yıkadım. Perşembe günü artık hiç kabuk kalmamıştı. Ancak izler elbette hala duruyor.

Bu 3 gün sadece pudra meselesi kiminize mantıklı gelmeye bilir. Ben de ilk başlarda tereddüt etmiştim ancak 1 hafta dolmadan neredeyse hiç kabuk kalmayınca yaptığım şeyin doğruluğundan emin oldum çünkü daha öncelerde yaptığım epilasyonların kabukları 2 haftada falan dökülürdü. Belki başkalarında iyileşme süreci daha hızlıdır, benim genel olarak yaralarım geç iyileşir, kanım geç durur. 2.tip şekerden galiba.

3 günlük pudra tedavisinin ardından günlük cilt bakım rutinime geri döndüm. Sadece pazar akşamı v pazartesi sabahı bol miktarda bepanthen plus kullandım. Akşam rutinimde nemlendiriciden sonra kayısı çekirdeği v ölmez çiçek yağından oluşan karışımımı kullanırım. Bu izlerin iyileşme sürecinde oldukça yardımcı olur v oluyor. Bu karışımı kullanmadığım dönemlerdeki izlerin kaybolma süresinin daha geç olduğunu gözlemledim o yüzden kefilim. -Ki zaten kendimi azcık tanıyorsam, eğer hayatımda böyle güvendiğim bir yağ olmasaydı bir günde 2 buçuk 3 saatlik yüz için iğneli epilasyona gitmezdim.

Şimdide ekstra bir şey yapmadan bu rutinde bakıma devam ediyorum.

Peki bu yara izleri ile işe nasıl gittim - gidiyorum? Evvela 3 gün boğazlı kazak giydim ama yeter miydi? Hayır!

Yoğun kapatıcılar fondötenler sevmediğim için evde hep örtücülüğü çok düşük ürünlerim var. Bu sebepten pazar günü kalıcılığından da emin olduğum için Mac 'e gidip pro longwear concealer aldım. Zaten böyle örtücü v likit bir kapatıcı edinmem gerekiyordu. İnsan günlük kullanımını sevmese de ihtiyaç duyabiliyor.

Sabahları iyice nemlendirdiğim cildime bol miktarda makyaj bazını yedirdikten sonra elimin tersine mac face&body alıp önce azcık alnıma burnuma v yaraların olmadığı yerlere sürüp, ardından elimin üstünde kalan face&body 'nin üstüne pro longwear concealer döküp karıştırıp boynuma v yanaklarıma real techniques makyaj süngeri ile yaydım. Bronzer ve ya kontur uygulamaları özellikle yapmadım, krem allığımı sürüp ardından bir mist ile daha da nemlendirdim yüzümü. V kimse fark etmedi. Özellikle gösterdiğim insanlar bile "aa bişi yok" dedi. Makyajım ağır mı dediğimde ise hayır çok doğal yorumu aldım.

Akşama kadarda hiç silinmedi.

Ne kadar ihtiytacım olsa da pro longwear 'ı tek başına kullanamazdım seyreltmem şarttı. Hem örtücülüğü hem de duruşu tam istediğim gibi oldu v eğer seyreltmeseydim pro longwear biraz pudralı bir ürün olduğundan kabukların üstünde tek başına kendini daha çok belli edebilirdi. Sonuç olarak iyi ki yaptım bu karışımı çünkü kalıcı v yine hafif makyaj istediğim günler için içime oldukça sinen bir yöntem bulmuş oldum. Yapısını duruşunu çok sevdim çünkü :)

Derken bugün 9.gece. İzler hala duruyor. Ancak fotoda çok ağır görünse de aslında o kadar korkunç değil. Kapatmak için esennce 'in stick kapatıcısını kullanıp üstüne face&body kullanacağım bugünden sonra. Esennce 'e bağlılığım ise tamamen benim tonumun kronlanmış hali olmasından, aslında göz bebeğim stick kapatıcım Deborah 24 Ore Perfect Concealer :)))

Bugünden fotolar ise şöyle.

 




Bu arada son 3 fotofoki kimi büyük kırmızılıklar içsel sivilceler v sebebi tamamen hormonel. Polikistik over sendromu yani. İğneli epilasyondan dolayı olan bir şey değil ama anitiseptik pudra olmasaydı ilk günlerde muhakkak sivilcelenme olurdu. Bu herkes için geçerli.

Huh şimdilik bu kadar galiba.

Daha önce yazdığım İğneli Epilasyon Tecrübelerim - Güvenilir kişi önerileri 'nde istanbulda oturanlar için 1 yeri tavsiye etmeyip 3 yer önerdim. Güvenilir birini arıyorsanız mutlaka bi bakın.

11.gün editi. İzler neredeyse tamamen geçti. Sadece face&body sürdüm v çokçok az kullandım ama beyaz ışıkta hiç bişe yok.

*1 yıl sonra gelen edit. Ne kadar kendimden emin yazmış olsam ve yaptıklarım yan etki ya da kalıcı iz oluşmasına sebep olmasa da benim cildim biraz dayanıklı bir cilt, ve çok güçlü olan ölmez çiçeği yağı karışımım var. Bu yazıyı yazarken hassas ciltlerde var diye düşünmediğim için özür dilerim. Hepsini geçtim kimi yaptıklarım yanlış. Aslında 3 günlük pudra kullanmanın sebebi bölgeyi kurutmak ve sivilcelenmeyi önlemek. Ardından kabukların dökülmesi için eksrta hiçbir şey yapmadan sürekli nemlendirmek. Bepanhten ya da izler için yağlar kullanabilirsiniz ama asla benim yaptığım gibi yüz temizleme sırasında kabuklar daha hızlı dökülsün diye fırça kullanmayın. Çünkü vaktinden önce düşmesine sebep olduğunuz kabukların altındaki izler çok daha geç iyileşecektir, hatta belki hassas bir cildiniz vardır leke kalır. Aman diim kabukların dökülmesini bekleyin siz kurcalamayın. Zaten 3 gün pudra kullanıp iyice kurutup sonra sürekli nemlendirince kabuklar 1 hafta sonrasında dökülecek. Denedim. Gerçekten doğru. Kabuklar kendiliğinden düşünce altında kalan kırmızılıklar çok daha hızlı iyileşti. İkinci bir edit konusu da makyaj. Aslında iyileşme sürecinde makyaj yapılmamalı :( çünkü oranın nefes alması gerekiyor ve bunu engelliyorsun, bunu engelleyerek iyileşme sürecini uzatıyorsun. İlk 3 gün zaten kurutman gerekiyor, asla kullanmayın. Ayrıca sürekli nemlendirmek gereken bölgeye makyaj yapınca sanıyorum ki gün içinde nemlendirmeyeceksiniz. Saklamaya çalıştığınız kabuklar hem makyajla kötü görünecek, hem olması gerektiği süreçten belki erken düşecek kuru kaldığı için ama ardınan kalan iz daha fazla olacak yine süre uzayacak. Bi konuda anlaşalım. Değil iğneli epilasyon, herhangi bir yara kızarklık vs iyileşirken güneş görmemeli. Güneş kalıcı lekeye sebep olur. Nereden bakarsanız bakın yapmanız gereken talimatlara uymak. Aks taktirde iz kalması tamamen sizin suçunuz.

Diğer alakalı yazılar
İğneli Epilasyon Tecrübelerim vol1 - Güvenilir kişi önerileri
İğneli Epilasyon Tecrübelerim Vol.3 - Sık Sorulan Sorular





Mutlu kalın :)


Yorumlar

  1. Bende yaptırıyorum yüz bölgesine, ilk gün antihistamik krem kullanıyorum fito yada hematem gibi, sonrasında güneş korucu kremleri ihmal etmiyorum ve bol nemlendirme sağlıyorum.Çok şükür iz kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güneş koruyucu çok önemli, onu aslında hiç ihmal etmemek gerek, hele yara iz vs varsa. Fito yu bilmiyorum ama, ama hametan 'da bepanthen gibi tahrişler için güzel bir krem duymuştum onu:)
      Bir d pudralı bir spreyleri var ellerinde acayip rahatlatıyor, hem pudra hem krem gibi. Bi dahaki seasta onunda ismini alcam mutlaka.
      Siz bütün yüz tüylerinizden kurtuldunuz mu? Darısı yüzüme, göbişime :))

      Sil
  2. yazın çok güzel olmuş ellerine sağlık. ben de bu kış büyük ihtimalle yüzüme başlayacağım başta normal lazere giderek tüylerimi kıl yaptım malesef. iğneliye başlayıp o kıllardan derhal kurtulmam gerekiyo insanlarla olan iletişimimi etkiliyor çünkü. ama yüzünde gördüğüm yaralar izler beni çok korkuttu başlasam ayrı başlamasam ayrı bir dert. yok mudur bu yaraların bir çözümü ben böyleinsan içine çıkamam ki hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk çok korkuyordum ama boşa çıktı gittiğim bayanın talimatına uydum ve iğneli epilasyondan dolayı izlerim olmadı usta ellerde sorun olmaz sakın ama sakın fırça kese gibi şeyler yapmayın dediklerini yapın yeter

      Sil
    2. Yara iziniz ne kadar sürede gecti. Ben parmaklarima yaptirdim ve bakimini çok iyi yaptim 3 ay oldu hal gecmedi. Gerci yaptirdigim kadın 6 ayda falan gecer demisti ama...

      Sil
    3. Mrhb bende şuan yaptıriyorum korkulacak bir durum yok size denileni herfiyen uygularsaniz sıkıntı olmuyor ama gerçek olan birşey varki zor bir süreç ve biraz acı sonuç iyi olucaksa bence değer ,leke kalmıyor bende çabuk kremler ve güneş kremi

      Sil
  3. Yazılarınız gerçekten çok bilgilenidirici olmuş teşekkürler. Ben yarın ayten hanıma yüz için gidiyorum. İlk seansı yapacağız. Acaba sız karın veya sırt bölgesine iğneli yaptırdınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğneli epilasyonunuz bitti mi izler geçti mi

      Sil
  4. Merhaba ben yuz bolgesinden diod lazere giriyodum bu aydan sonra igneliye baslayacagim kafama takilan tek sey izi kalirmi yazinizi okudum cok guzel olmus icim birazda olsa rahatladi ama esmer oldugum icin hala suphem var.. ve yazinizdaki bahsettiginiz yagi nerden temin edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklınızda ki soruları gidermek için şu yazıya bakabilirsiniz http://idillce.blogspot.com.tr/2017/09/igneli-epilasyon-tecrubelerim-vol3-sk.html , ama işini iyi bilen biriyle çalıştığınız takdirde iz kalmayacaktır.

      Yağ çok pahalı gelebilir linki şu https://www.dermoeczanem.com/florame-huile-essential-oil-5ml-olmez-cicek?gclid=CjwKCAjw6szOBRAFEiwAwzixBa71RZLAK5P_tiSTSHdpH_3nagYq2a84dWNRQvvSLLhMfgrTk8cYAhoCnH4QAvD_BwE ama asla tek başıa kullanılan bi yağ değil o yüzden lütfen onun için yazdığım yazıya da gözgezdirin http://idillce.blogspot.com.tr/search/label/%C3%B6lmez%20%C3%A7i%C3%A7ek%20ya%C4%9F%C4%B1 . Kayısı çekirdeği yağı ile karıştırmanızı tavsiye ederim.

      Sil
    2. Bende yüz bölgesine gidiyorum cildim lekelenmeye meyilli çok korkuyordum ama mecbur başladım iğneli epilasyona 1er saat
      yaptırıyorum yorulmasın diye cildim ilk 3gün su değdirme dedi hametan ve fucidin krem kullanmamı önerdi 4gün utalk pudra kullanıyorum 3gün dışarı çıkmadan güneş koruyucu kullanmamız söyledi ve çok şükür iz olmadı iğneli epilasyondan dolayı mağdur olan bayanlara tavsiyem iyi bir el becerisi güvenilir ellerde yaptırmanız sena_ay iğneli epilasyon instagramdan bakabilirsiniz

      Sil
  5. Merhaba.. yüzünüzün son durumu nedir acaba. Bitti mi tamamen yani. Ben de yarın ilk iğneli Epilasyon seansıma gideceğim yarın. Ayrıca buna karar vermem sizin yazınız sayesinde oldu. Çok sağolun. Hatta ilk olarak Ayten hanıma koştum gittim ama İstanbul’da yaşamadığım için yaşadığım yerde gitmemin daha doğru olacağına karar verdik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çok iyi bi yer bulursunuz, bu yeni bi sistem olmadığı için bulacağınızdan da eminim içiniz rahat olsun :) Ben düzenli gitmedim iş ve parasal durumlardan dolayı. O yüzden şu an 1 en fazla 2 seansa daha ihtiyacım var sonra gelsin diğer bölgeler :)) Ayrıca güzel yorumlarınız için de teşekküre ederim :)) Umarım bu yıl sizin içinde bu iş için güzel bi başlangıç ve bitiş olur

      Sil
    2. İdil senin tamamen bitti mi yüz bölgen izler tamamen geçti mi

      Sil
  6. yüz ve çene altı için ne sıklıkla gitmem gerekir sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk işlemden sonra tüyler ve kıllar çıktıkça gitmelisiniz. Ne kadar az vakit girerse araya o kadar iyi

      Sil
  7. Merhaba size özelden ulaşabileceğim bir yer var mı acaba

    YanıtlaSil
  8. Merhaba size özelden ulaşabileceğim bir yer var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar şule, şurdan konuşabiliriz :) iletisim@idilgolcuk.com

      Sil
  9. İdil hanım bende yanaklarıma yaptım 20 gün önce.Sakalın hemen üstü bıyık hizasına. Kabuklar bir hafta 10 günde döküldü fakat Hala kızarıklar var. Contractubex diye bi krem önerdiler onu kullanıyorum. Sizce bu kızarıklar geçer mi ?

    YanıtlaSil
  10. 20günün sonunda hala az bi izin olması aslında normal çünkü yanak hassas v cilt yapısına göre tamamen iyileşme 1ayı bulabiliyor. Yukarıdaki videoda kullanabileceğiniz kremlerden bahsettim ama dediğiniz ürünü bilmiyorum. Tek bildiğim soyma yapacak bir ürün kesinlikle kullanmamanızın gerektiği. Bir de yine yazıda v videoda bahsettiğim yağlar var izlerin hızlı iyileşmesi için. Çokçok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle çok teşekkür ederim İdil hanım mesajınızın biraz rahatlattı beni. Videonuzu da izledim gerçekten çok güzel, net anlaşılır ve de çokta faydalı bi video olmuş. Benim kullandığım contractubex kremden ziyade, yanık izlerini kapatan ve cilt dokusu oluşumunu hızlandırarak ciltte bulunan izlerinde kapanmasını sağlayan bir jel. İlk defa iğneli lazer yapıyorum. 3 haftadır psikolojim bozuldu, yaralarım kapanmış fakat kızarıklar halen duruyor geçmeyecek diye geçsede izi kalır diye çok endişeleniyorum. Plastik cerraha da gittim pek önemsemedi thiocilline diye bi göz kremi verdi bu kremi 1 hafta 10 gün felen kullanıp ondan sonra contractubex e başlamamı söyledi. Yanık izi geçer mi diye sorduğumda geçecek gibi duruyor dedi. Fakat buna rağmen yine de endişeliyim. Yanaklarımın fotosunu size gönderebileceğim bi mail adresi varmı ?

    YanıtlaSil
  12. Gercekten tesekkur ederim. Faydali bi icerik olusturmayi cok istedim. Izlerinize gelince, ben geçeceğinden eminim ama sizi bu kadar korkuttuğuna göre belki biraz fazla yüksek doz kullanılmış işlemde. Bahsettiğiniz jel tam olarak ihtiyacınız olan bir şey gibi duruyor kullanın bence de ve iletisim@idilgolcuk.com buraya fotograf atabilirsiniz. Peki hangi sehirdesiniz gittiginiz yer guven veriyor mu, endiselerinizi ve iyilesme surecini paylastiniz mi onlarla?

    YanıtlaSil
  13. Rica ederim gerçekten çok faydalı olmuş. Ben Diyarbakırdayım. Gittiğim yer daha önce böyle birşey ile karşılaşmadıklarını aynı işlemi ve ayni dozu bayanlara da uyguladıklarını onlarda bile böyle bir tepki vermediğini, cildimin çok hassas olduğunu ondan dolayı böyle olmuş olabileceğini fakat geçeceğini söylediler. Ben fotoğrafları size atayım sizde bakın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede yaptırıyordu biz acaba ve de izler hala duruyor mu

      Sil
  14. İdil hanım tekrardan merhabalar. Fotolar size geldi mi acaba ?

    YanıtlaSil
  15. evet, spama düşmüştü geç gördüm bugün cevapladım maili

    YanıtlaSil
  16. Kusura bakmayın İdil hanım çokça zamanınızı çaldım. Vermiş oluğunuz özverili yorumlarınız ve ayrıca vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Hiç tanımadığınız insanlara bu şekilde vakit ayırıp yardımcı olmaya çalışmanız gerçekten takdir edilecek bir davranış. Yarın ilk işim söylediğiniz ürünleri alıp uygulamaya başlamak. Herşey için çok sağolun. Hayırlı geceler hoşçakalın 👋👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim. Tekrardan çok geçmiş olsun bahsettiğim yağın yazısını şuraya koyuyorum lütfen detaylıca okuyun çünkü bununda uyulması gereken ayrıntıları var.
      http://idillce.blogspot.com.tr/2015/12/mucize-yaglar-no2-olmez-cicek-ve-gul-yag.html

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  17. Vidyo çk gzl olmuş,ağzına sağlık 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya canımmm çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Polikistik over var idil hanım suan ilaç tedavisiyle birlikte iğneli lazere gitmek istiyorum sonuç alirmiyim lütfen yardımcı olun

      Sil
  18. Merhaba, öncelikle yazılar ve video için çok teşekkürler. Benim size bir sorum olacaktı lazer yaptırıp memnun kalmayanlardanım ayva tüylerim daha da kalınlaştı biraz gözenekli bir cilde sahibim en büyük korkum iğneli lazer sonrası gözenekler büyüyor mu ? birçok yerde gözeneklerinin büyüdüğünü çukur gibi olduğunu ve kahverengi lekelerinin olduğunu okudum kıl derdinin yanında bir de gözenek ve leke derdi ile uğraşmak istemiyorum şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. İdil hanim bende polikistik over kisti var. Bu yüzden yüzümde kıllanma problemim var. Bugun ilk seyansima gittim komple yüze. Ama polikistik over için tedaviye yani ilaç kullanımına bi Hafda sonra baslicam. Bugün ki epilasyonumdan olumsuz sonuç alirmiyim.sizce. (bayanım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki alırsınız, çok güçlü bir işlem uygulanıyor köklere. Çok geçmiş olsun en yakın zamanda bitmesi dileğiyle

      Sil
  20. Idil merhaba, upuuzuuuun bir zaman olmuş senin iğneli epilasyon macerana başlayalı :) umarım hala buralardasındır :)
    Benimde genetik olarak tüylü bir vücudum var yuzumde dahil. Sirt gobek, gogus.. aslinda yanaklardan kasıklara kadar olan kısımlarım için igneli epilasyon düşünüyorum acikcasi lekeler beni korkutuyor. Videonda gogus bolgene yaptırdığindan bahsetmişsin. Suan nasil? Ah insallah bu yorumumu gorursun, bir kadin icin bu konu cok onemli bilirsin :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geç farkettim geç dönüş için üzgünüm ama göğüs bölgem bitti ve ne iz ne bir leke oldu. Umarım güzel bir yerde yapıp sen de kurtulursun

      Sil
  21. Yüzünüz bitti mi idil hanım

    YanıtlaSil
  22. Yüzünüzdekiler tüy mu yoksa kıl şeklinde miydi?

    YanıtlaSil
  23. bende gidiyorum iğneli epilasyona,şuan yüzümfe kabuklanmalar var.Metacassol kullanıyorum ve aynı zamanda ilk 2 3 gün pudra.1 gün ıslak olmama işlemini ne kadar uzun tutarsak o kadar iyi oldugunu öğrendim.Mutlu günler.

    YanıtlaSil
  24. 1 yılı geçti yaptırmayı bırakalı izlerim geçmedi delik deşik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede yaptırdınız

      Sil
    2. Yaptırdığını kişi ve bakımını çok önemli yoksa iz kalmıyor

      Sil
  25. idil hanım ben namaz kılıyorum ve 5 vakit abdest alıyorum yani diyelim yüzüme yada koluma iğneli epilasyon yaptirmak istiyorum ama su degmemesi gerekiyor ne kadar süre şu değmemesi gerekiyor ve benim cildim hassas sıkıntı olur mu birde bir yazınızda belden aşağısına lazer yaptırmak daha mantıklı gibi bir yazınızı hatırlıyorum belden aşağısına lazer yarıyor mu.ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tampon şeklinde yüzünüze su degdirebilirsiniz. Çok bastırmadan. Herhngi bir problem olmaz. Sonucta suyu enjekte etmiyoruz cildimize

      Sil
  26. Merhaba İdil hanım , bende iğneli epilasyon düşünüyorum ama tüylerim zayıf ortalama kaç seansta biter

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar