Kiehl's Midnight Recovery Concentrate "Nam-ı Değer Gece İksiri"

Uzunca bir aradan sonra tekrar yazacak bir şeyler olması hoş ama konu hoş değil. Baştan söyliyeyim bu bir memnuniyet yazısı değil maalesef. Açıkçası zaten memnun olsam yazmak aklıma gelmezdi çünkü bu ürünle alakalı her yerde bir çok olumlama var zaten. Benim yazım insanlara bilmedikleri bi şey söylemeyecekse neden yazayım. Bu ürünü bilmeyen neredeyse yok, herkes memnun herkes mutlu.

Konuya geçmeden önce buyrun; Jimmy Sax - No Man No Cry

Kiehl's 'ın yıldız ürünü. Alıp kullanmak hep aklımın köşesindeydi ama ucuz da değil velet. O yüzden son istifamın son maaşıyla kendimi Kiehl's ta minik bi şımarttım. Şımartmak dediğimde şu nam-ı değer iksir ve bütçem oldukça üstüne gül koklamadığım nemlendiricim, Kiehl's Ultra Facial Cream

Yaklaşık 3 haftadır kullandığımı tahmin ediyorum kendisini.  Maalesef sorun yaşayacağımı düşünmediğim için fişleri atmıştım. O yüzden tam kestiremiyorum. Gelelim aramızda ki hüsumete. TÜYLENME :(

 Kullanmaya başladığımın 3. günü ben bu ürünle hayatım boyunca asla yolumu ayırmam, cebimde ki son param olsa verir alırım demiştim. Cildime uzundur iyi bakmıyorum çünkü. 28 yaşındayım, gözeneklerim iyice büyüdü, alnımın çatında ve burundan ağız kenarlarına inen çizgiler derinleşti, sigara içiyor olmamdan dolayı cildimin tonu değişti, nemi gitti vs derken bu iksir gerçekten iksir oldu tüm bunlara. 1 hafta sonunda cildim çok bariz tazelenmişti ve artık gece kullanmayı unuttuğumda hemen eksikliğini farkediyordum.

Durum böyleyken yanağımda irileşmiş siyah tüy için ilk etapta onu suçlamak hiç aklıma gelmedi. Her şey bu kadar hızlı gelişebilir miydi zaten. Gelişirmiş. 3-5 gündür burnumun üstündeki tüylerin biraz dikenleşip kalınlaştığını farkettim. 2 gündür acaba bu mu yapıyor diye düşünürken bugün artık bi internetten de bakiyim dedim suçlamış olmayalım yok yere çünkü cidden kullanmaya devam etmek için çıldırıyorum. Ancak bir iki ufak araştırma ile bunu yaşamış başka insanlarda bulunca üzülerek o güzel şişeyi ablamın masasına iliştirdim.

Neden atmak ya da iade için uğraşmak yerine ablama veriyorum bu sorun yaşadığım ürünü sorusunu sormanız gerekir :) Çünkü benim ezelden kıl köklerim hep bekler onu yanlışlıkla besliyim de fışkırsınlar. Yani kıllarıyla bu gibi sorunlar yaşamamış insanlar böyle bir sorun yaşamayacaktır. Bu benim gibi zavallı evrimini tamamlayamamışların sorunu :(

O kadar yazdık neye iyi geldiğini ve nasıl bi cildim olduğundan bahsedeyi biraz da. Sadece çamur atmak için yazmıyorum çünkü.

Cildim karma yapılıdır. Bu yüzden yağlı yapısı beni üzebilir diye düşünmüştüm -ki asla öyle olmadı. Yağlı bölgeleri ekstra yağlandırmadı. Nemlendiriciden önce kullanıyorumdum herkes gibi, avuç içine alıp biraz ısıtıp tampon hareketlerle yedirdikten az sonra cildim tarafından tamamen emiliyordu neredeyse.

Kullandıktan 1 hafta sonra bariz bi şekilde hafiften kendini belli etmeye başlamış çizgiler derinliğini yitirdi, cildim canlandı ve böyle sanki hafiften dolgu yapmış gibi uyanıyordum sabahları. Ahh ahh lütfen yerini dolduracak bi şeyler önersin birileri çok üzgünüm şu an :(

Neyse

Bir de mail attım Kiehl's 'a. Dedim ki bu konuyu ciddiye alıp bu güzel iksiri bu sorunu yaşatmayacak şekilde editlerseniz çok mesut oluruz. Ha tabii ne kadar önemserler bilmem ama benim bir güvenim var bu markaya, önemseniyormuş gibi hissediyorum. Hem benim gibi sorun yaşayıp mail atan bi kaç kişi daha olursa belki kimyagerleri kolları sıvamak ister. Çünkü eğer derlerse ki, "biz tüylenmeyi tetikleyen etken madde için bi düzenleme yaptık", ben yine şans verir denerim hiç tereddüt bile etmem.

Birazdan evden çıkıp bu sorunun bana verdiği yeni tüylerimi iğneli epilasyonla yakıp bitirmeye gitcem. Tek seanslık bi sorun olduklarını biliyorum :) Eğer bi gün tüm tüylerimi (ayva dahil) -ki mümkün değil ama bitirmiş olursam yüzümde ki. Alır yine kullanırım. Çünkü eğer kıl kökleri tamamen ölürse bu sorun yaşanmaz biliyorum.

Çok uzattık,
Öperim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar