Kiehl's Ultra Facial Cream


Bu ürün muhtemelen uzun bi süre için yazacağım son kiehl's ürünü. Kullandığım v bahsetmediğim 2ürün kaldı ancak onların bitmelerini bekleyeceğim v epey uzun bir süre demek bu.

Ben bi markadan bir şey deneyince önünü alamayıp her ürününü okuyan inceleyen v deneyen insanlardanım. Ama yetti gari kendimi kiehl's satış danışmanı falan gibi hissediyorum artık. Neyse nemlendiricimize dönelim :))

Bu nemlendiricinin testırını yazın alıp denemiştim oil-free ile birlikte. O aylarda ihtiyacımdan fazla nemlendirdiği v cildim de yeterince emmediği için kış için aklımın bir köşesine yazdım v oil-free aldım. Eylül ayı ile birlikte oil-free yetersiz geldi, başka bir nemlendirici v serum denemeleri sonunda bunu aldım. 

Cildimi iyice nemlendirdiğini hissettiren ama ağırlıkta yapmayan bir ürün. Bende sivilcelenme ya da beyaz buton oluşumu yapmadı v günün ilerleyen saatlarinde cildimi hiç nemsiz hissetmedim.

Bir çok nemlendirici kullandığınız anda çok iyi nemlendirebilir. Ama önemli olan etkisinin ne kadar sürdüğü, gün içerisinde cildinize nemi hapsetmesi. Bunu da ancak ürünü kullandıkça anlıyor insan. 

Sonbahara girdiğimizde, ilkbahar ortalarına kadar ağız kenarındaki çizgilerim gün içerisinde çok belirginleşir hatta kesik gibi olur ama şu tarihe kadar o çizgilerin oluştuğu 1 ya da 2 günüm tek oldu. Bu detaydan, anlık iyi nemlendirmesi dışında gerçekten bütün gün cildimin  kaybettiği nemi kazandığını anlayabiliyorum. O yüzden günde 2kullanımla cildimi 24saat nemli tuttuğunu düşünüyorum.  

Henüz kışın en sert günlerinde değiliz, o günler geldiğinde hala memnuniyetim bu derece devam edecek mi bilmiyorum ama şimdilik son derece memnunum. 

Bu nemlendiriciyi almadan önce sayfasında yazdıkları deneyde epey dikkatimi çekmişti. ilk olarak 2005 Mayıs'ında Kiehl'sin sponsor olduğu ""Grönland İlk Tırmanış"" keşfine katılanlar tarafından test edilmiştir diyor. Epey tatmin edici bir deney. Tabii benim deneyimim bence daha geçerli :))

50ml v 125ml olarak 75 v 152tl olarak satılıyor.
Mutlu, nemli v esnek kalın. E mi?!




Yorumlar

Popüler Yayınlar