Zigavus Sarımsaklı Şampuan *Extra plus

Herkese kocaman merhaba,

Çok sevdiğimiz göz bebeğimiz şampuanı anlatıcam şimdi v aşağıdaki at kadar heyecan v sevgiyle yapıyorum bunu inanın '',



abhsjdansdahbd gif 'i yazıya yediricem diye iyice samimiyetsizleşcem.

Biz şarkımızı dinleyip yazımıza koyalım Nu -MAN O TO

Bizim evde sürüp giden zigavus rüzgarlarının baş kahramanı işte bu şampuan. Eğer onu tanımasaydık onca güzel v vazgeçilmezim olan ürün hayatımda olmayacaktı v saçma sapan paralarla saçma sapan ürünlerin peşinde koşacaktım.

Nedir yani ne abarttın bu kadar?

Saç dökülmesi için sarımsaklı şampuan kullanın tavsiyesini zaten duymuşsunuzdur. Ben başka markaları kullanmadım size kıyaslama yapamam ancak bunun başarısını test ettik v bir şampuan olarak (bir d yanında serum ile) çıkarabileceği kadar iyi iş çıkardığını düşünüyorum. Test şurada 3.deney -->  Saç dökülmesi - 3 Kadın 3 Deneyim

Öncelikle tabii ki düzenli v sürekli bir kullanım istiyor. Hafta da en az 3 gün kullanmalısınız. Deney3 'te bunu kullanan ablam "haftada 2 ye düşürdüğümde saç dökülmemde ki artışı görüyordum" demişti. Şimdi 'eee ne anladık o zaman biz bundan dediniz mi?' Bence demeyin. Çünkü diyorsanız siz şampuan konusunu çok yanlış anlamışsınız çünkü saç dökülmesi kuvvetle muhtemel vücudunuzdaki eksik değerlerden, stresten oluyor. Bunların kökten çözümü sağlanmadan saçınızın dökülmesi konusunda şampuanlara bağımlı kalacaksınız v sonuç asla 100% olmayacak. -Ki zaten Y şampuanı kullanmasanız X şampuanını kullanacaksınız ancak Y şampuanı gerçekten işe yaradıysa neden X?

Buraya kadar okey isek şampuandan devam ediyoruz.

Renksiz bir şampuan, içinde renklendirici yok. Saçta ki ölü deriyi gerçekten iyi temizliyor, ben d egzama var v bu yüzden sözüme güvenebilirsiniz. Aynı zamanda benim saçımın kepeklenmesi çok kolay gerçekleşir. Bi şampuan çok kuru ya da yağlı gelirse hemen kar yağar omuzlarıma. Bunda öyle br durum yaşanmadı. Kalp kalp

Şampuanı kullanırken durulamadan önce saçta 2-3 dk bekletmek gerekiyor.Saç derisine gerekli maddeler iyice etki etsin diye. Şampuanın içinde sarımsak ekstresi(dolu dolu kalsiyum) dışında çinko v beto-karoten var. Yani saçlar dökülmesin diye kullanırken 'ahh keşke bakım yapan bir şampuan vs' diye düşünmüyorsunuz çünkü gerçekten saçı toparlıyor. Benim saçlarım keçe gibidir, özellikle kurutmak şekil vermek zordur. Bu şampuanın en sevdiğim yanı saçımı ekstra kurutmaması oldu. Ben asla saç kremi kullanmam v beni buna mecbur edecek şampuanlarda kullanmam. Nefret ediyorum saçlarmın uçuş uçuş v süpürge gibi olmasından. Bence saç kremleri saçın bütün dolgunluğunu alıyor. BENCE yani.

Bu şampuanın saçımı ekstra dolgunlaştırdığını düşünüyorum, ablamında seyrektir ama böyle güzel bir hacim kazandı onunda.

Ohaa şimdi sitesinde kurumsal sayfasına baktım bu marka piyasaya ilk bu şampuanıyla girmiş zaten. Bizim eve de öyle girdi ilk. Kalp kalp (kız kafası)

Marka bitkisel ürünler çıkaran bir marka. Bu da bitkisel bir şampuan. İçinde elbette paraben slikon parfüm vs yok

Ve söyleyecek başka bir şeyim de yok. Bitti.

Sağlıklı saçlarınızla mutlu kalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar