Merhaba 2016, Flörtleşelim mi?

Eskiden, çok eskiden her yeni yıl için bir defter alır v o yıl için planlarımı, isteklerimi, amaçlarımı birbir yazardım. Eminim bunu bir tek ben değil hepiniz yaptınız. Hadi itiraf edin çokta keyif alırdınız. Sonra yıllar geçtikçe yazdıklarınızın birbirine çok benzediğini, kimi maddelerin bir türlü değişmediğini, değiştiremediğinizi fark edip istekleriniz için daha çok çabalamak yerine yazmaktan düşünmekten planlamaktan v en kötü kısmı geliyoooooorr hayal bile etmekten vazgeçtiniz. Vayy be size... Vay be bizee... VAYYY BEEEHhh...

Bu lanet olası gerçeklerin üstüne bir sıcak şarkı açtım, sizde buyurmazmıydınız;
Caravan Palace - Jolie Coquine

How to do
Where to go
What to do without you
...

2015 yılı bana korkularımın ne kadar yersiz olduğunu, içine kaçtığım kabuğun bana battığını, ben yaptıkça olacağını, durdukça hayatında çevremin de ruhumun da kuruyacağını çok açık gösterdi.

Koşmaya başladığım ilk zamanlarda koşmaya başladıktan 1 - 1.5 K geçtikten sonra vücudumun tüm noktaları "lanet olası karı dur artık" diye bağırır, nefesim içimden çıkmaz, giren oksijen yetmez bütün evren durmam için yalvarırdı. Ancak o kritik anı atlatıp devam ettiğimde 3K sonrasında bırakacağımı sanırken 4K'yı bitirir 5'e göz kırpardım.

2015 te hep bu şekilde geçti işte. Ne yaptıysam ne istediysem neye başladıysam. 1.5K sonunda bıraktığım her şey artık sırtımda yük, 3K ya sarıldığım her maraton hedeflediğimin üstünde başarıları sanki bana hediye gibi sundu.

Yalnız 2015 gerçekten hep bu şekilde geçti. Hala 5K ile flörtleşmemiz göz kırpmadan öteye gidemedişsdjnasd öhğööm. Neyse!

İşte bu yüzden şimdi 2016 'nın gelişini bahane ederek (tıpkı sıkı bir squat için pazartesini bekler gibi) çıkardığım dersleri kendime hayatıma her günüme yedirebilmek için, bu motivasyonu kaybetmemek için, geçmişi v dersleri unutmamak için yazıyorum.Yani eskiden yaptığım yazma işlerinden farklı olacak kısmı işte tamda bu. Hayallerimi değil, kaybetme ihtimalim olan motivasyonumu bana geri vermesi için sürekli okuyacağım bir yazı. Dua gibi ezberleyeceğim.

V bu yazı gerçekten yeterli oldu benim için. Pray completed. Çünkü insan yazarken yazamadıkları, ama okurken hatırladıkları vardır. Bence siz anladınız !?

Şimdi ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz. Hayallerinize, amaçlarınıza, hayatı size anlamlı kılabilecek değerlerinize "sepet sepet yumurta sakın beni unutma" notları yapıştırıp tozlu sandıklara baza altlarına saklamaktan vazgeçmek için, bugüne kadarki hayatınızda sizi geriye çeken, ilerlemenizi engelleyen, hayallerinizden fikirlerinizden vazgeçiren iki ayaklı mikroorganizmaları v içinizdeki lanet ruhu bulup, onu v onları ezecek olan gücü keşfetmek. Uzaklarda aramaya gerek yok. Güç içiçnizdasjbhdaasdj.. Yani şimdiye kadar isteyerek ya da istemeyerek elde ettiğiniz başarıları, mutlulukları nasıl kendinize çektiğinizi düşündüğünüz anda cevabı bulmuş olacaksınız. ŞAK ŞAK ŞAK gerçekten içinizde imiş diğmiagscdasda

Sulandım ben gidiyorum. Bu yazıyı yazarken sandığımdan daha büyük bir iç yüzleşme yaşadığım için şu an gidip soğuk yatakta kıvranarak biraz düşünmeye ihtiyacım var.

Mutlu kalın e mi :) 2016 öpsün sizi barış v sağlıkla...

Bir gün sonra gelen EDIT. Bi daha da cilt bakımı veya ürün dışında bişi yazmayacağıma ant içerim.

Yorumlar

  1. Yazı gayet güzel böyle yazılarda yaz yav :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah emin değilim ama çok teşekkür ederim desteklerin için, gerçekten :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar