Nem veren(?!) serum Kiehl's Hydro-Plumping Re-Texturizing SerumConcentrate

Kiehl's mağazasından alışveriş yapıp cildinin nemsizliğinden dem vuran herkese satılmaya çalışılan ürün. Enteresan olan bir çok ürünü tester verip müşterinin beğenisini kazanmaya çalışan Kiehl's çalışanları bu ürünün testerını vermeyi hiç düşünemiyor galiba. Ya satıyor, ya da siz bilirsiniz. Ancak siz tester isterseniz veriyor herhalde. Bu söylediklerim tabii ki kendi yaşadıklarımdan v konu ile ilgili öğrendiğim hikayelerden çıkarımlarım.

Ürün hakkında ve vaadleri (sitesinden):
Nem veren serum
  • Nemsiz kalmış cildin 10 katman derinine kadar yoğun bir şekilde nem vererek cildin kendini yenilemesi için cildi tetikler; cildin pürüzsüz görünmesine yardımcı olur.
  • Yaşlanmaya bağlı nemsizliği düzenlediği, ince çizgileri azalttığı ve cildin donuk ve yorgun görünümünü giderdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • Parabensiz ve parfümsüzdür.
  • Göz çevresi kullanımı için göz doktorları tarafından test edilmiştir.

Paraben v parfüm içermemesi çok hoş ama cildin nemi hapsetmesi, v pürüzsüz görünmesi için içinde 3.sırada silikon(dimethicone) var. Ben fazla içerik meraklısı bir insan değilim zamanla ürünlerimin içeriğini düzenleyeceğim ama içinde bu kadar çok silikon bulunan bir ürün artık bile bile lades. Merak edenler için içeriğini aşağıya yerleştireceğim.

Kullandığım kimi cilt ürünlerinde silikon var ama yoğunluğu kesinlikle bu kadar değil. Saç ürünlerinde ise hiç tercih etmiyorum çünkü silikon deriden kolay kolay sökülen bir madde değil, saçlarım konusunda daha hassasım galiba .

Silikon gözeneklere hemen dolup, iyi temizlenmemesi durumunda tıkanıklıklara yol açacaktır. Slikon içiren ürünler kullandığınızda cildinizi daha pürüzsüz hissetmeniz bundan kaynaklanıyor. Benim zaten cildimde ki en büyük ikinci problem gözenekler. İlki de nemsizlik. Neme doyuracağım diye cildimi tıkamanın, bütün gün nefessiz bırakmanın bir anlamı yok -ki ben cildim nefessiz kalmasın diye fondöten, pudra falan da kullanmam, kullansam da mac face&body, hd fondötenler falan kullanırım ki cildim tıkanmasın. 

Şimdi buraya kadar silikon ağırıklı bir ürün olmasından kaynaklanan endişelerimden bahsettim. Ama bunu önemsemeyen hatta faydalarını zararlarına göre daha büyük gören insanlar var. Eğer siz de silikonu gözünüzde büyütmüyor ya da bu kadar zararlı olduğunu düşünmüyorsanız gelelim ürünün asıl amacı NEM 'e. 

Benim cildim sonbahara giriş yaptığımız andan itibaren başlar kurumaya, pullanmaya. Makyaj falan hayatta yapılmaz. Ama aynı zamanda yağ da atar, gözenekler boldur. Bu sebepten kil içerikli Rare eart serisinin kil özlü nemlendiricisini aldım hem gözeneklere iyi gelsin hem yağlanmayı önlesin hem de nemlendirsin. O da bana "oldu canım başka" dedi. 
Evet ürün bir çok anlamda mükemmel olsa da neme doymadı cildim ben de değiştirmeye gittim. Ama kesinlikle eklemeliyim eğer cildiniz çok nemsiz değilse gerçekten şahane bir nemlendiri, hakkında yeterli yazı yoksa onun hakkında da yazacağım mutlaka. Neyse aklımda daha önce denediğim başka bir nemlendirici vardı ama acaba altına serum mu alsam diye de düşünüyordum değişim için giderken çünkü ürün neme doyurmasada diğer etkilerini sevmiştim. 

Mağazada çalışan kadın biraz konuştuktan sonra aslında size neme doyuran bir serum vereyim dedi. Biraz bocalama v acaba sonunda sattı tabii. O sırada hiç gelmedi aklıma içeriğini detaylıca incelemek çünkü dediğim gibi içeriğe çok taktığım bir dönemde değilim. 

Emin olmadan aldım ürünü geldim evime. Satan yetkili, ürünün yarım pompa yeteceğini, dairesel hareketlerle masaj yapar gibi dağıtmamı söylemişti. 

Geldiğim akşam büyük bir hevesle başladım kullanmaya. Yarım pompadan biraz daha fazla ile ama pek bi şey anlamadım çünkü geceleri nemlendiricen sonra yağ karışımı kullanıyorum. Sonrasında sabah bir pompa kullandım v ardından nemlendirici. Aradan 3-4dk grçti cildim yine gergin. Makyaj yine pütür pütür. Akşam yağı sürmedim serum miktarını artırdım, yine aynı. V sonraki 2gün de sonuç değişmedi. Yanisi sıfıra sıfır elde var vakit kaybı :( 

Eğer ürün gerçekten cildimi neme doyursaydı belkide silikonu göz ardı edecektim bilmiyorum. Bir kaç günün sonunda ürünleri daha fazla kullanmadan fişleri ile birlikte aynı dükkana götürüp değiştirdim. Büyük bir ilgi v alakayla satılan ürünlerin değişimi aynı kişi tarafından tatlı yüzlü bir ilgisizlikle yapıldı ama yapıldı. Kiehl's in değişim politikasını gerçekten çok başarılı buluyorum sonuçta cilt anlık iyi bir tepki verip bir kaç günlük kullanımdan sonra fikrini değiştirebilir. 

İade ettiğim bir adet nemlendirici v bahsi geçen serumdan sonra 15tl daha ekleyerek asıl istediğim serum v nemlendiriciyi aldım. Şimdi her şey yolunda tatlış tatlış geçiniyoruz, makyajım asla maske gibi durmuyor. 

Değişim sonrası aldığım ürünlerde şunlar;

+ Ultra facial cream 
+ Precision Lifting & Pore-Tightening Concentrate

V eklemeden edemicem aldığım precision Lifting, nem veren(!) Hydro-Plumping serumundan daha iyi nem verdi cildime. Hep dediğim bir şey var ama uygulamada hala çok iyi değilim: "Bir bilene elbette danışın bilgilerin doğrusunu tam olarak öğrenin v siz karar verin, sizin yerinize karar vermelerine izin vermeyin. Herkes kendi doktorudur v aslında hep içten içe biliriz işe yarayacak mı yaramayacak mı?"  

Bu yazıyıda asıl konusundan başka bir sürü detayla doldurduktan sonra kapanışı öpücüklerimle yapar giderim. 

Mutlu kalın ☺️

Yorumlar

  1. Dimethicon diğer silikonlar gibi zararlı değildir, bu konudaki makaleler böyle söylüyor.

    YanıtlaSil
  2. Hydro plump kullandığımda gozenekleri sisirdigini gördüm. Killi yuz yıkama jelleri güzel maskeleri guzel fakat bu asla olmamış. İade politikalarini bilseydim iade ederdim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar