Kiehl's Rare Earth Pore Serisi (maske-nemlendirici-temizleyici)

Aslında bu yazı sadece serinin nemlendiricisi için olacaktı v öyle de başlamıştık hatta son paragrafta falandık. Sonra bi okudum. Üüüüü yine frenler tutmamış. Cildime zaman ayırmaya karar verdiğimde kullanmaya başladığım ürünlerim arasında neredeyse ilk favorilerim bu serinin içinde olduğu için ilk aşkım muamelesi yapıyorum şu an galiba <3 "hadi kızım, sar başa, çek ayar" diye kendime tatlı bir gaz vererek girdim bir alamete.

Bu serinin ilk bilmeniz gereken özelliği kullanmaya başladığınız ilk dönemlerde deri altında birikenleri aktifleştirip kısa bir süre sivilcelenmenize sebep olabilmesi. Benim oldu! İlk dönem nur topu gibi sivilcelerim oldu, özellikle nemlendirici yaptı bunu. Ama geçti bitti hemen.

Kil bazlı olan Rare earth serisinin maske, temizleyici v nemlendiricisini kullanma sebebim kilin siyah noktaları v gözenek görünümünü azaltmadaki etkisi. V karma cildim olduğu için parlamayı alması, yani en azından gün içerisinde daha geç parlamaya başlıyordu buruncuğum.
Evet bu sorunlarıma ekipçe bu ürünlerin bi hayli faydası oldu ancak nemlendirici losyonu çok nemsiz olan cildimin nem ihtiyacını gideremedi.

Bir önceki yazımda değiştirmeye götürdüğüm ama nem olarak bana yeterli gelmemiş olsa bile aslında çok şahane bulduğumu söylediğim nemlendirici tam da bu idi:)

Rare Earth Pore Minimizing Lotion
Bu nemlendirici losyon kil bazlı olduğu için yapısı biraz alışılmışın dışında. Kullanmadan önce çalkalamak (her seferinde olmasa da) gerekli olabiliyor çünkü kil haliyle çökme yapıyor. 

Şişe tasarımını v sistemini ben çok beğendim. Pompalı bir şişe. Ben parmağımı daldırmayı çok sevmiyorum kavanozlara malum uzun tırnaklarla dolanıyoruz v can sıkıcı oluyor. V maalesef bir çok ürün bu şekilde paketleniyor. Yani şişe sistemi bence çok iyi -ki zaten çökme yapabilecek bir ürün için başka bir sistem düşünülemezdi herhalde. 

Tüm yüz v boyun için 2 pompa yeterli oluyor. Çok hafif bir dokusu var v cilt hemen emiyor. Yağlı bir yüzey elbette bırakmıyor, cildi çok güzel matlaştırıyor, gün içerisinde olacak parlamayı kesinlikle erteliyor. Eğer yağlı ya da yağlıya dönük karma bir cildiniz varsa kesinlikle öneriyorum. Ben kullandıktan sonra ciltte bıraktığı mat v pürüzsüzlüğü hemen özledim. Yazın bu ürünü bir şans daha vereceğim kesin <3

Ürünün iddialarından biride gözenek görünümünü azaltmak. Ben ürünü çok kısa bir süre kullandım v serinin kimi ürünlerini daha önceden beri düzenli olarak kullandığımdan v bu konuda faydalarını gördüğüm için nemlendiriciyi kullandığım kısa 3 haftalık süreç için çok kesin konuşamayacağım ama ekstra bir gözenek küçülmesi yaşanmadı v yine ama bence diğer ürünler yeterince cildimi toparlamıştı, bu da eminim kullanmaya devam edebilseydim destekleyecekti v zaten serinin ana olayı kil. Diğer iki ürününde gördüğüm iyileşmeyi eminim ki bu üründe sağlıyordur.

Ürün 75ml lik şişelerde v 95TL

Rare Earth Pore Minimizing Cleansing Masqu
Seriden ilk edindiğim ürün bu maske. Aynı zamanda evde yaptığım kil maskelerine nokta koyan maske. Ben bu maskeyi haftada en az 2 kere uyguluyorum çünkü kil maskelerini inanılmaz seviyorum. Denediğim bir kaç kil maskesi oldu bunun dışında ama şimdiye kadar denediklerim arasında en birinci bu :) Neden?

Öncelikle bir maske neyi vaad eder v vaadlerini yerine getirir mi? Bir kil maskesi öncelikle siyah nokta v gözenekli ciltlerin bu sorunlarını azaltmalı, cildin yağlı görünümünü belli bir miktar dengelemeli, cildi derinlemesine temizlemeli. Bunları yaparken tahriş etmemeli, cildi kurutmamalı ya da aşırı parlatmamalı.

Dediğim gibi bu seride kullandığım ilk ürün bu idi. Bu yüzden gözenek v siyah noktalarımda olan iyileşmelerden dolayı en çok bu ürüne methiyeler düzeceğim. Bu maskeyi kullanmaya başlayalı 3 hafta olduğunda artık burnumun üstündeki siyah noktalar v yanaklarımdaki gözeneklerin görünümü gözle görünür şekilde azalmaya başlamıştı. Tabii ki düzenli bir kullanımdan bahsediyorum.

Maskeyi kullandıktan sonra cildim gerilmiyor v T bölgesi yeterince matlaştırıp pürüzsüz bir görüntüye sahip oluyor. Bu yüzden çok sık tekrarlıyorum bu maskeyi gece yatmadan önce. 

Burun bölgesinde siyah nokta sıkmıyorum artık v bu başarının temsilcisinin o olduğunu biliyor, bitince bir daha alacağımı söylemek istiyorum. İçeriği daha temiz ürünlere geçmek istiyorum ama bu ürün ilk göz ağrım olarak hayatında hep kalacak gibi. Göreceğiz :))

Ürün 150ml lik kavanozlarda satılıyor. Kullan kullan bitmiyor doğru ama hiç kuruyacakmış gibi durmuyor. Kavanozun kapağını açalı yaklaşık 6 ay oldu v kıvamında en ufak bir değişiklik olmadı.

Ürünün fiyatı 82TL

Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser
Seriden ikinci edindiğim üründür kendisi. Ben sıklıkla peeling yapmayı çok seviyorum. Aksi halde yeterince temizlenmiyormuş gibi geliyor bana. Gerçi gece rutinime yüz temizleme fırçası eklediğimden beri yüzümde hiç bir kalıntı kalmadığına eminim içim çok rahat sürüyorum nemlendiricilerimi ama bu ürünü fırçaya geçmeden edindim. Daha öncesinde de bol bol peeling yapardım ama peelinglerde bana temizlemekten ziyade cildimin yüzeyinde öylece yuvarlanıyormuş gibi geliyordu. Sonuç olarak ufak tanecikli bu temizleyici v fırça kombinasyonu beni hayli tatmin etti v hatta bunlara geçiş yaptığımdan beri hiç peeling kullanmadım. Nasıl ihtiyaç duyabilirim ki :) Peeling sevenlere özellikle önerilir.

Ama tanecik dediysem sakın gözünüzde büyütmeyin gerçekten çokçokçok küçük tanecikler. Peeling yaparken hissettiğiniz aman çizildi duygusunu yaşatması mümkün bile değil. Kil yani sonuçta. 

Her gece fırça ile birlikte mutlaka kullanıyorum. Sabahları ise, geceden yüzüme yağ sürmüş isem (-ki  neredeyse her gün) kullanıyorum. Bunun dışında sabahları kendimi çok hassas hissettiğim zamanlarda taneciksiz temizleyiciler tercih ediyorum. 

Ürün kullandıktan sonra ekstra bir gerginlik yaratmadı cildimde. Kullandıktan sonra tıpkı maskede olduğu gibi daha mat v pürüzsüz görünüyor cilt. 

Gözeneklere gelecek olursak maskeyle katettiğimiz yolun yarısını daha ekledi toplam yola. Gözeneklerim şu an canımı sıkmıyor. Aynaya bakamadığım ışıklar vardı, daha sevecen yaklaşabiliyorum artık ama tabii ki eminim hala bakamayacağım ışıklar aynalar vardır. Ama fazlasında gözüm yok valla şu an normal insan görüntüsü. Ok yani. 

Bitince bir daha alacak mıyım? İçeriği daha temiz ürünlerde bunun yerini tutacak bir ürün arayacağım ama bulamazsam alacağım evet.

Bu ürün de 150ml olarak tüplerde 65TL olarak satılıyor.

Ama şunu eklemeliyim ki kilin gözenek görünümü azaltmak gibi bir özelliği zaten var. Benim gözeneklerim oldukça boldur v serinin başta maskesi olmak üzere bu konuda oldukça faydası oldu çünkü düzenli olarak kullandım. Ama biliyorum ki bu ürünleri bıraktığım zaman tekrar eski haline gelecek cildim. Zaten bu konuda sonsuza dek sürecek etki yaratabilecek bir ürün olduğuna inanmıyorum, mümkün de değil. 

Benim deneyimimde önemli olan bir detay da şu ki; ben daha önce bu soruna odaklı çok arada sırada evde hazırladığım kil maskeleri dışında bir ürün kullanmadım. Bu sebepten etkisini gözle görünür bir şekilde gördüm. Hatta erkek arkadaşım v ablam da farkı farkedip beni mutlu etmişlerdir(yerim onları). Yani demem o ki zaten bu sorun odaklı ürünler kullanıyorsanız v gözeneklerinizde hali hazırda bir iyileşme var ise bu ürün serisinden bir mucize beklemeniz doğru olmayabilir. Ama benim gibi ilk sorun odaklı seriniz ya da ürününüz olursa yine benim olduğu gibi ilk aşkınız olabilir ya da olabilirler. 

Mutlu kalın  :))

Yorumlar

  1. merhaba bloğunu takipdeyim bende beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de geldim sayfana zevkle :)

      Sil
  2. Merhaba,ön yargılı olmamak icin ilk gordugumde her hangi bir sey yazmak istemedim fakat bir kac kez urun inceleme yapmak icin blogunuza denk geldim ve sunu soylemeliyim ki acip sizin blogunuz oldugunu farkedince geri cikiyorum.. evet bir kullanici olarak urunler hakkindakindaki fikirlerinizi merak ediyor olsamda su "V" lere yapmis oldugunuz muamele inanin beni okumaktan itiyor samimi gelmiyor ciddiye alamiyorum yazdiklarinizi ve okumaktan vazgeciyorum .. bir kullanici olarak fikrimi paylasmak istedim sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumun için, hepimiz bazen önemsiz şeylere takılıyoruz önemli değil, sorun da değil. Eski telefonlardan alışkanlık kalmış bi özellik, belki dikkat ederim bundan sonra ama özel bi muamele değil tabii çok ciddi bir şey olduğunu düşünmemekle birlikte kesinlikle yorumunuza ve sizde yarattığı duyguya saygı duyuyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar