Tüylerimden Nasıl Kurtulamadım? Tüylerimden Nasıl Nasıl Kurtuldum?

İğneli Epilasyon

Tüm tüylerinizden gerçekten kurulmanızı sağlayacak tek yöntem.

Acılı mı? EVET

Leke kalma tehlikesi var mı? EVET

Geri çıkar mı? HAYIR

Evet biraz ürkütücü bir yöntem. O yüzden 2016'dan beri yeni yerler keşfettikçe editlediğim ilk yazı güvenilir yerler bulmanıza yardımcı olsun diye var ama maalesef sadece istanbul şehri için :(

Bu yöntemi uzun uzun 3 yazıda ele aldım, yerler önerdim, bakımı için neler yapabilirsiniz yazdım. Bütün bu yazıları bulabileceğiniz link;

http://idillce.blogspot.com/search/label/i%C4%9Fneli%20epilasyon

Ayrıca yazılarda yazdığım neredeyse her şeyi anlattığım videoyu da bırakıyorum şuraya;




IPL

Bakın bu nedir biliyor musunuz? Ağdanın lazer hali. Zaman ve para kaybınız. 8 Seans koltuk altı genital ve bacak için gittim. Sonuç: daha sertleşmiş üst bacak ve kalça tüyleri.

Kısa ve net.


Alexandrite Lazer

7 Seans koltuk altı, bacak, genital ve göbek sonucunda alt bacağı %90, üst bacağı %70, koltuk altını %60, genitali %50 azalttı. Kalça için galiba %20 ötesine geçemedi, göbekte hiç bir işe yaramadı.

Sebebi benim tüylerimin köklerinin açık renk olması ve ben de PO olduğu için tam olarak bitmediği sürece güçsüzleşen kıllar bi süre sonra eski formuna dönüyor.

Ortalama özelliklerde tüm tüyler için gayet yeterli ancak bitireceğini sanmıyorum. Tüm tüyleri ve tüy kökleri ortalama olan insalarda belki bitirme sağlayabilir ama hepimiz o kadar şanslı değiliz.

Ortalama dediğim ise şu; koyu kıl kökü, koyu olmayan ten, sağlıklı hormonlar.


Candela Alexandrite Lazer

Adından da anlayacağınız gibi alexandrite lazerin bir çeşidi ancak daha güçlü. Daha koyu tenler ve daha açık renk kıl köklerinde başarı sağlıyor.

7 Seans kalça - bel - kol işlemi sonucunda kalçayı %70, kolu %40, beli %40 azalttı.

Oranlar size düşük gelebilir ama şöyle bir detay var. Ben bu 7 seansı alıp 2 yılda anca gittim ve arada ağda vs yaptım. Çünkü son iki yıl içerisinde sık sık yurt dışı gezilerinde oldum.

Kesinlike düz alexandrite lazerden çok daha başarılı. Kalça için aldığım sonuç kendini belli ediyor zaten.


Buz Lazer - Diod

Belirtmeye gerek yok aslında buz lazerin bir diod lazer olduğunu artık herkes biliyor ama olsun biz yazalım. Buz Lazer isminin patentini komple almış bu ürünü için.

Açıkça söylüyorum. Keşke tüm diğer lazer yöntemlerinden önce(iğneli epilasyon hariç) bunu bilseydim, buna param olsaydı.

Hepsinden daha güçlü ve etkili. Benim gibi hormon problemleri olan insanlar yüzü için lazere gittiğinde herkes biliyorki bir müddet sonra her şey daha kötü olmuş şekilde sonuçlanır her şey. Ben yıllardır yüzüm boynum göğüs bölgem için iğneli epilasyona gittim. Çok para verdim ama o bölgeler için tek çözüm bu idi. Mecburdum. Sadece alın ve bıyık için daha önce hiç lazer ve iğneli epilasyon yaptırmadım. Bıyık bölgesi çok hassas olduğu için iğneli epilasyon yarası ile uğraşmak istemediğimden, alın bölgesi için de sıra bi türlü oraya gelmemişti benim için. Ama artık sabrım param ve zamanım beni çok mutsuz ediyordu o yüzden gözümü karartım bu iki bölge için buz lazere gittim. Dedim ki artık ne olacaksa olsun. Olur da azalırsa, kalanlar için iğneli ile devam ederim. Daha kötü olursa da napalım artık, hem ben nelerle uğraştım.

Veee valaaaa

Hiç beklemediğim kadar iyi sonuç aldım. Bıyık bölgesi %70 azaldı, alnım da %60 diyelim. Sonrasında alnımı eldivenle almaya devam ettim ve yetti. Bıyık ise eğer iğneli epilasyona devam etseydim bitirebildim ama hemen ardından Güney Amerika seyahatine çıkınca hep cımbız kullanmaktan yine çoğalttım. Dediğim gibi hormon sorunlarım var, benim bir bölge de kıllanmayı bitirebilmem için gerçekten her kökü kurutmam gerekiyor ve benim kıl köklerimin %30undan fazlası beyaz veya çok açık renk. Ben bi noktadan sonra iğneli epilsayona mecburum çünkü kök ölmediği sürece vücudumda gerçekleşecek en küçük hormon haraketinde o kökler yeşerecek. N'yapalım kaderim.

SONUÇ


İğneli Epilasyon > Buz Lazer > Candela > Alexandrite >>>>>>>>>>>>>>>>>> Ağda >>>>>>> IPL

İlk olarak buz lazere gidip azaltıp sonrasında iğneli epilasyonla tamamen kurtulunuz. Bu en iyi plan.

Ve son olarak tüm bu işlemlerden bahsettiğim videom;



Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır bu bloğa gitmemiştim yeni yazını gördüm şimdi. Ben de lazer yaptırmak istiyorum buz lazer de Bi kararsız kalmıştım ama şimdi sen önerince Bi daha düşündüm şuan nasılsın memnun musun lazerli bölgelerinden dökülen kıllar çıktı mı tekrar acaba çok merak ediyorum yeşillendirirsen sevinirim ☺️ bir de çay ağacı yağını sormak istiyorum sana sırtımdaki lekelr için kullanmak istiyorum ama tüylenme yapar diye korkuyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar