"Kalıcı Dudak Makyajı ve Dolgusu" El Birliği ile Dudak Şekillendirme Sürecim, Sonuçları

Yazı okumak zor gelirse diye hemen şuraya video'da ekliyorum. Artık hangisi sizin kolayınıza gelirse :)

















Bu yazıyı, yüzüme yaşlılık solgunluk neşesizlik katan sorunum için, herkesin kafasında büyüttüğü, korkuttuğu yöntemleri çok kararında kullanarak giderdiğim, giderebildiğim için yazıyorum. Mutlulukla aynaya baktığım günleri yaşadım. Aşırı mutluydum, bir daha yaptırmak istiyorum ve bundan çekinen korkan insanlar olduğunu biliyorum. Korkmakta haklısınız ama her şeyin bi oluru var. Olay sadece çok iyi araştırmakta, ne istediğini bilmekte, istediğinden vazgeçmeyip, doktorların lafına kanmamakta.

Öncelikle bu yazı kesinlikle reklam değil, zaten reklamıma ihtiyaç duyacak bir yer de değil. Amaç onları anlatmakta değil ama ben bu işleme nasıl karar verdim sürecinden de bol bol bahsedeceğim bir yazı olacağı için ve onların bu konuda etkileri olduğu için bu uyarıyı verme ihtiyacı duyuyorum. Zaten iğneli epilasyon yazılarımdan da çok iyi anlarsınız ki ben yıllarca bir şey araştırıp deneyimleyip sağlam birikimlerle yazıyorum.

Neyse efendim, gelelim sürece.

Ben kemikli, minik, zayıf, etsiz, kolejensiz bir cilde sahibim. 2016 yazında tamamen estetik ihtiyacıyla burnumu yaptırdım. Bu bahaneleri hep yalan gören bi güruh var ama küçükken meybuz almaya duvarların üstünden atlaya atlaya giderken yüzümün üstüne düşüp kırmıştım burnu ve zaten yüzüme büyük burnum daha kötü bir hal ile yüzümün ortasında sırıttı yıllarca. Doğru doktoru bulmak adına farklı 6 doktor ile görüştüm. Çünkü herkes ekstra bi dokunuş yapmak istiyor, sana bu yakışır diye ikna etmeye çalışıyor. Arkadaş, neden hastanı dinlemiyorsun. Sen pazarlamacı mısın? Ama en sonunda doğru doktoru buldum ve kemeri yontturmadan, ekstra burnumu daraltmadan, kaldırtmadan bir ameliyat olabildim. Kimisi anlıyor estetik olduğunu kimisi anlamıyor ama şu tepki hiç değişmiyor. Gerçekten doğal, ve benim yüzümün burnu. Ve ben çok mutluyum.

Aradan geçen zamanla artık diğer eksikliklere yöneldi ister istemez göz. Eksik olan ise, dudaklarımın, yanaklarımın içine kaçık olması ve bunların yanında bir de minik çenem. Ama ben doğal olamayan her şeyden nefret ettiğim için uzun uzun yüzüme ne yaptırsam daha iyi olur acabayı düşündüm. İstediğim şey aslında çok açıkça şu idi, sağlıklı görünen bir yüz.

Ve en sonunda YouTube'da bir video'da dudakları olmayan bir kızceğizimiz bir yerden bahsetti. Açtım instagramdan bir kaç örneğe baktım ve takibe aldım. İlk etaplarda mı farkettim yoksa sonradan mı hatırlamıyorum ama benim ilgimi çeken ve daha önce kıyısından berisinden düşünmediğim, bilmediğim, olurunun olabileceğini bile bilmediğim bir uygulama örneği gördüm. Bir kaç aslında. Bir çok.

Dudak kontürü. Valla belki siz önceden biliyordunuz ve kötü örnekler gördüğünüz için korkuyorsunuzdur bu uygulamadan ama ben bu işlemin varlığını bu yerle öğrendiğim için, ve örnekler birer başarı harikası olduğu için hiç korkmadım. Ama tabii ki ha diyince param olmadığı için de bir müddet sadece izleyicisi oldum ama zaten gördükçe örnekleri sabırsızlaştım, kalıbıma sığamadım ve en sonunda paramı biriktirdim ve görüşmeye gittim.

Görüşmeye gittiğimde yapacağım işlemler kafamda netleşmişti aslında. Kalıcı dudak makyajı ile dudaklarımın asimetriliğini bi tık düzeltip, bi tık daha dışarıdan çerçeveleme ve dolgu. Benim dudaklarımın ilk halini ekliyorum hemen.













Eğer dudaklarım bu kadar renksiz ve dokusuz olmasaydı asimetri hiç umrumda olmazdı. Örneğin sabahları uyandığımda yüzüme gözüme gelen şişlikte, dudaklarımda çok güzel olur. Benim istediğim görüntü de hep o idi aslında ama o kadar doğallık işlemlere ulaşılabiliyor mu? Bu sorumu unutmayın?


Neyse efendim ben gittiğimde onların daha önce yaptığı çalışmalardan kimisini kaydetmiştim telefonuma. Özellikle şu ton için;


Şu allık, rujlar var ya, ben genellikle onlarla renklendirirdim hep dudaklarımı. Ya da mürekkep rujlarla. Yani anlayacağınız gibi amaç yine doğallıktı ama lolita doğallığı, fresh doğallık, sağlıklı insan doğallığı. Ve şeker pembesi dudakları çok sevdiğim için de fotoda ki renge yakın bir şey mi olsa diye gittim ben.

Önce konuştuk, doktor hanım benim işlemimi onayladı. Çünkü bazı kişileri onaylamıyormuş ama aslını bilmem. Her yer böyle davranıyormuş gibi geliyo bana. Yani o burun estetiği için gittiğim onca doktorun yazılarını okuduğumda, bana verdikleri izlenim şu şekilde idi; "doğallık ve insanın kendi karakteristik özelliklerine değer veriyoruz. İşlem yapmak için çıldıran bi estetisyenden uzak durun. Biz hastaları dinleyen, gerçekten onlara yakışan uygulamalar yapıyoruz. Yeri gerilce kimi hastaları kapıdan gönderiyoruz." Ama sonuçta hepsi aynı şey çıkmıştı. Sana bu burun gider, yüzün küçük, 5 sene daha böyle durmazsın sen, senin asıl yüzün çökük, elmacık kemiği ameliyatı lazım sana. Ulan nasıl manyaklarsınız ya şlklşk

Neyse

İki farklı randevuyu yazdık ve ilk olarak dudak kontürü randevuma gittim. Ben anlattım, uygulamayı yapacak kişi, ebru hanım dinledi. İstediklerim şunlardı;

-Bı iki tık dışarıdan çerçeveyi genişletmek, zaten dolguylada desteklenecekti
-Asimetriyi elden geldiğince gidermek(bununda dolgu ile işbirliğiyle daha iyi olacağını biliyorum)
-Dış çizgiler beli belirsiz olsun, doğal olsun
-Pamuk şeker renk şlklşk

İlk 3 madde de anlaştık ama 4. maddeyi onaylamadı. Şöyle dedi;

'Sen makyaj yapmıyorsun.'
Bu doğru.
'O yüzden, yüzünde çok renkli kalabilir.'

Ben de, o doğal lolitalık hayalimi lşjlişklşj yakalayamazsam üzülmeyeyim bari diye dediğini kabul ettim. İleride baby face uygulamasını yaptıktan sonra belki yaparız o rengi dedim. Ayrıca şunu da ekledi, eğer renk istediğin gibi olmazsa, 15 gün sonra geldiğin kontrol randevusunda değiştirebiliriz. Ama açıkçası bunu deselerde yapmaya çok gönüllü olacaklarını sanmam. Genellikle kontrol randevularını ilk randevu gibi uğraşlı hayal etmezler ve istemezler de. Ama tabii gerçekten kötü oldu, yakışmadı, hiç istemiyorsunuz o rengi, bu opsiyonunuz var. Sadece, "ya şunu mu denesek acaba" -lara çokta fırsat vermezler gibi geliyor bana.

Önce dudağımı renkli dudak kalemiyle boyadık, şekline baktık, sildik bir daha yaptık, epey uğraştık ve en sonunda okeyi verdik.










Sıra geldi gerçek işleme.

Yani aslında dudağa dövme yapma işlemine. Acıyor mu? Evet! Bal gibi acıyor gençler, nasıl acımasın. O incecik derinize dövme yapılıyor.

İşlemi bitirdiğimizde aynada gördüğüm şeyden o kadar memnundum ki. ama bu bir yanılsama şlkşl çünkü o dudakla o kadar uğraşılmış ki doğal bi şekilde şişmiş, e renkte o an için kusursuzca çizilmiş. Tabii bu fotoğraf o kusursuz andlardan değil,  1 saat falan sonrası, buyrun;












Önümde sabırla geçirmem gereken bir süreç var. Dudaklarım şişecek, ve benim onu her türlü mikroptan korumam lazım. Ayrıca bir saniye bile kuramasına müsade etmemeliyim. Çünkü böyle bir durumda çatlamalar olur, boşluklar oluşabilir, çizgi çizgi olur. Verdiği kremleri sürekli sürmem gerekiyor, ayrıca bir müddet çeşme suyu ile yıkamamalıyım çünkü bakteriler var.

Bu çok dikkat etmelisin kısmına gerçekten korktum ama elimden geleni de yaptım. Her günün fotoğrafı yok ama olanlar günlere göre şunlar.

1.GECE







3.GÜN























iyileşme süreci şöyle ki, Üstten kabuk olarak dökülüyor bir tabaka, ölü ve boyalı deri. Sonra taze temiz yeni derinizle kaplı dudaklarınız çıkıyor ortaya.


İlk günler gerçekten zor geçti. 3. gün dökülecek kısımlar sadece dış taraflarda kalmıştı o yüzden biraz komikti ama ben seviyordum. Manyaklık çünkü. Çünkü hiç dudağım, rengi dokusu olmamış hayatım boyunca. Yüzümde bi gençlik var o dudak şişmesinden renginden dolayı.

Ve tataa, tüm şişkinlik ve iyileşme süreci atlanınca sonuç. Bu galiba 5. - 6. gün
















itiraf edeyim tatmin olmadım ilk etapta, yani ilk 3 gün geçtikten sonra ki ilk hafta. Çünkü kaç gün şiş kalmış dudaklarım o görüntüye alışmışım şimdi rengi güzel ama yine dokusuz. Ama yine de kıymet bilen insanım, oldukça mutluydum.




İkinci hafta gerçekten fark, dikkat çekmeye, yüzümün rengine vs yansıdı. İnsanlar bi hoş görünüyorsun diyo ama ne olduğunu kestiremiyorlar, hatta bir şey de aramıyorlardı. Benim de yaşım geriledi sanki desem çevrem çok sinirlenir çünkü zaten genç görünüyorum ama yüzümdeki scar izler, gözenekler ve dokusuzluk olmasa şu 28 yaşımda gerçekten 20 göstercem. Neyse şimdi bu dudak işlemi yüzüme canlılık kattı ve ikinci haftanın sonunda, artık gün geçtikçe daha da mutluyum. Ayrıca asıl rengin 1 ay içinde oturacağını biliyorum, yani daha da doğallaşacak ama ben şimdiden mutluyum. Yukarıda ki fotoğraflarda Kars'a gidiyorum, biri gidiş otostop yolu, diğeri dönüş, tren ile <3

Ve bu işlemden tam 20-25 gün sonrasına konmuş dolgu randevuma gidiyorum. Diğerinden korkmuyordum ama bundan korkuyorum. Ya komik olursa.

Şekle bakıldı konuşmalar yapıldı ve "ilk etapta hepsini enjekte etmeyeceğim" dedi. "Ama dudağının içi bomboş, hemen yicek bu dolgunun büyük kısmını" dedi.

Ve 0.8 ml enjekte edildi.

Ayna verildi.

Karnıma bi yumruk yedim.

Nefessiz kaldım.

Ölüyorum sandım.

Anladılar yüzümden. "Merak etme inecek, oturacak ve gözün de alışacak zamanla" dediler.

Odadan çıkacam ama çıkamıyorum. Ayağım gitmiyor. İnsan içine nassı çıkcam diyorum. Ya bi de bu salak dudağa para vercem.

Çıktım. Konuşamıyorum pek. O zamanlar çok sevdiğim bi kız vardı kasada çalışan, çokta güveniyordum ona. Sordum, iner mi bu diye? İner iner dedi, güldü. Merak etme dedi fazlasını bile isteyeceksin.



Nasıl fazlasını isteyebilirim şlkşlk

Derken eve geldim. Bakamıyorum aynaya. Aklım çıkıyo. Şu an hatırlamıyorum ama ya o gün ya da ertesi günü aradım ben Luva Kliniği ve dedim ki; "bunu nasıl eritebiliriz?"

"Ya İdil hanım, hahaa, yok merak etmeyin sadece sabredin, sonra beğenmezseniz tabi ki de eritebiliriz" dediler ve bu biraz daha rahatlattı.

Ve yaklaşık 3 günün ardından ben artık enfes mutluydum. Günden güne indi. 1 ayın sonunda kalan bana kalandı. Ve 15 gün sonra yapılması gereken, kalan 0.2 ml için gitmedim. Mutluydum çünkü. Şimdi düşününce akılsız diyorum kendime eheheh

Ama dudak kontürü randevusuna gittim. Aşağıdaki resmin kenarlarından anlaşılır biraz.



Ama o ilk 3 gün bana yapma dedikleri her şeyi yaptım daha hızlı insin diye. Sürekli mimik yapıyordum, dudak kemiriyordum falan daha neler neler











Ve bir ay sonrası için sonuç şu sayın okurlar.






















PEKİ TAMAMEN SİLİNME - ERİME SÜRECİ

Ben dudak pigmentasyonunu 3-4 Aralık gibi bi tarihte yaptırdım

Dudak dolgusunu da 28 Aralık galiba

Şimdi size tarih tarih dudaklarımı atıyorum.


8 AY SONRA - AĞUSTOS






















2019 OCAK AYI



2019 ŞUBAT Artık sadece pigmentasyonun kaldığına emin gibiyim




















Ben 6 ay Güney Amerika'da Brezilya sıcaklarında, Patagonya soğuklarında da otostop çekerek gezdim. Bence bu sıcak, soğuk etkilerinide işin içine katınca hala pigmentasyonun duruyor olması müthiş.

2019 HAZİRAN ANLIK * gördüğünüz gibi aşırı usturuplu siliniyor. Keşke hiç silinmese





















Keşke hiç silinmese.

Şimdi nereden bulacam para.

Zaten para bulsam Küba'ya gitcem.

NEYSE AŞAĞDAKİ DEĞİŞİMİN HİKAYESİNİ DİNLEDİNİZ.

Bu yazıyı, yüzüme yaşlılık solgunluk neşesizlik katan sorunum için, herkesin kafasında büyüttüğü, korkuttuğu yöntemleri çok kararında kullanarak giderdiğim, giderebildiğim için yazıyorum. Mutlulukla aynaya baktığım günleri yaşadım. Aşırı mutluydum, bir daha yaptırmak istiyorum ve bundan çekinen korkan insanlar olduğunu biliyorum. Korkmakta haklısınız ama her şeyin bi oluru var. Olay sadece çok iyi araştırmakta, ne istediğini bilmekte, istediğinden vazgeçmeyip, doktorların lafına kanmamakta. Aşağıda ki before-after bana göre yeterince realist değil çünkü after kısmı gerçekten çok daha iyi duruyordu ama ikinci fotoyu çekerken, ilk fotoğrafın çekim ışığı duruşuna göre vs ayarladı sanırım ahahah çünkü sonra yorumlarda çok laf ediyorlarmış böyle farklı ışık böyle farklı açı lşklşm neysee hiç önemli değil benim için. Dinlediğiniz için teşekkürler, sağlıklı günler.

MUTLU KALIN


Son olarak buraya kadar okuduysanız eğer, sizden minik ricam olacak. Videomya bir like çok tatlı olur du :))

Ayrıca, gittiğim yerin instagram adresi; https://www.instagram.com/luvapigments/



















Yorumlar

  1. Mükemmel bir video ve içerik olmuş.. Bir anda bu blogda buldum kendimi❤️ Küba'ya umarım gitmişsinizdir umarım sağlıkla neşeyle kalın ☺️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar