Zigavus Elixir Argan Oil - Saç Serumu

Herkese merhaba,


RHCP 'ın yeni yayınladığı ama aslında yapımı 90 lı yıllar olan pop şarkısı ile başlayalım istedim.

Red Hot Chili Peppers - Circle Of The Noose

Bir de saçları ağırlaştırmadan besleyen, argan, avakado v E vitamini içeren bir serumdan bahsedelim. Duş alırken saç kremi kullanmayı sevmediğim için en azından duştan sonra saçlarımı yatıştıracak v yoğun kuruluğu alacak bir ürün benim için elzem.

Çok ürün denedim mi bunun için? Hayır. Ama bu ürün ile bu konudaki arayışımın bitti. 

Muhtemelen artık çok iyi biliyoruz ki argan yağı saçı besler. Bu serumun da o işi çok iyi yerine getirdiğini hissediyorum. Kullandığımda saçımdan sadece kuruluğu alıp parlaklık vermiyor. Saçlarımın canlandığını hissediyorum. Yani her sabah elim gidiyor mutlaka. 

En önemli ayrıntısı saçımı ağırlaştırmaması. Bu tür serumlar saçlarımı genellikle ağırlaştırır v yağlandırmayı hızlandırır. Saçlarım zaten kendinden ağır v yüzüme yapışıp püskül gibi olmaya meyilli. Ancak bu serum kesinlikle yağlandırmadı ama ben neredeyse her akşam duş alıp yatıyorum zaten asdjbhsda tamam tamam şimdi gerçekten ürünün ekstra yağlandırmadığına inanmanızı sağlayacak bölüme geliyorum. Arada sırada yorgunluğa dayanamayıp yatağın çekim gücüne boyun eğiyorum. Ve sabah uyandığımda saçlarım yıkanmamış olmasına rağmen bu ürünü içim rahat kullanıyorum. 

2 pompa gür saçlarıma yetiyor. 

Ürünü kullandığınızda hızlıca emiliyor, saçlarınız pürüzsüzleşiyor, saçın kuruluğunu alıyor, saçı daha parlak gösteriyor v saçı şekillendirmek kolaylaşıyor. Hatta bana sanki ısıdan koruyormuş hissi veriyor. Ürünün arkasında argan 'ın saçı güçlendirip dış etkenlerden koruyacağı yazıyor ancak ısı için özellikle bir şey belirtilmemiş. Bazen saçımı kuruturken kurumaya yakın sürüyorum ve fırçayla kurutmaya devam ediyorum. Ürünün böyle bir iddaası yok ancak ben öyle hissediyorum. Yani bence öyle. Kesin öyle ya. Onlar unutmuş belirtmeyi. 

Benim saçlarımda boya yok. Yeterince dilim yandı çünkü ancak boyalı saçlara da öneriliyor v onlar içinde aynı sonuçlar vaat ediliyor.

İçindeki E vitamini ile saç üzerinde yenileyici bir etki oluşturacağını söylüyor. Eh E vitaminin saça faydalarını biliyoruz, hücrelerin onarımını v üretimini sağlıyor. Yıpranmış saçların onarımına yardımcı olarak saçların daha hızlı uzamasını sağlıyor.

Son olarak ürün duralama gerektirmiyor. 

Kesinlikle favori saç ürünüm. Daha iyisini aramıyorum. Olur da karşılaşırsam başka ama bu ürünü hayatımdan çıkarmam sanıyorum. Daha önce yazdığım Saç dökülmesi - 3 Kadın 3 Deneyim yazısında 3.kadın kişimiz saçlarına düzenli yaptığı bakımda bu ürünü de kullanıyordu ancak o yazı saç dökülmesi ile alakalı olduğundan hiç bahsetmemiştim. Ancak saçları oldukça kalitelileşmişti. Bu ürününde etkisi olduğuna eminim.

Ürünü eczanelerde bulabilirsiniz. Fiyatı max. 35 TL. Eczanelerin ne kadar kar etmek istediklerine göre fiyatı değişiyor tabii ama kızmayın eczanelere. Çünkü artık eczacılar kozmetik, vitamin takviye satamazsa ya da sağlık ocağı v hastane karşısında değilse kazanamıyor. Bu da bir küçük alt bilgi olsun. 

Mutlu kalın bebekler :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar