Yves Rocher Hydra Vegetal 24H intense Hydrating Gel Cream

Herkese merhaba,

Aslında bir maske yazısı yazacaktım -ki bu elimdeki nemlendiriciden öyle iğrendim ki vakit kaybetmeden onu yazmak istedim.

Evet bi hayli iğrendim.


Bu seri kuru v normal ciltler için. Geçenlerde Kiehl's ultra facial cream bitince, acilen bir nemlendirici almam gerekti v hem bütçem dardı hem içeriği daha temiz ürünlere yönelmek istediğimden v zaten kışın en ağır günlerinde facial cream bile bana yetersiz geldiğinden tekrar almak istemedim. Aklımda bir iki nemlendirici vardı ama dediğim gibi bütçeden dolayı aklıma Yves Rocher geldi. Hem %95 bitkisel olması hem %50 indirimi v zaten uygun fiyatlı olması sebebi ile.

İş çıkışı uğradığım için nemlendiricileri elimin üstünde denedim. Yine aynı serinin krem formdaki nemlendiricisi ile bu jel yapıda olanın arasında kararsız kaldım, ikisi de oldukça yoğun bir nem verdi elimin üstüne ama kuru-karma ciltli olduğumdan diğeri belki ağır gelir diye düşünerek bunu aldım.

Neyse eve geldim v içinde silikon olduğunu öğrenip ertisi gün değiştirmek istedim ancak jelatini açıldığı için değişime almadılar. Alırken sanki içersininde istemediğim hiç bir şeyi barındırmayan bir markadan alıyorum diye hissetim v içeriğine bakma ihtiyacı duymadım v çok yorgun olduğumdan jel formdaki nemlendiricilerin içeriklerinde silikonun olma ihtimalinin %90 olduğunu unutmuştum :( Tamamen benim hatam.

Zaten soğumuştum üründen ama çarem olmadığından kullanmaya başladım. Yüze sürdüğünüzde yoğun kıvamıyla gerçekten cildinizi neme doyuracakmış gibi hissettiriyor v cilde kadife bir etki bırakıyor(çünkü silikon). Öncelikle 24 saat nemi tutuyor diyor ya. HAYIR TUTMUYOR! Gerçekten 24 saat etkili nemlendiriciyi akşam sürerdim, sabah uyandığımda yüzüm gerçekten neme doymuş, diri olurdu ama şimdi sabah uyandığımda yüzüm gayet kuru oluyor.

Dönelim nemlendiriciye. Cildim bu ürünü yeterince ememiyor galiba çünkü sürekli bir yapış yapış kalıyor cildim. Akşamları elimi yüzümde gezdirirken, kese atmışım gibi ip gibi elime geliyor ürünün emilmemiş kısmı:( Yani bu cildim ürünü kusmuş mu demek oluyor aslında bilemedim ama bana daha çok cilt emememiş gibi geliyor.

Ürünle ilgili söyleyecek başka bir şey de yok. Cildim beğenmedi, kalbim beğenmedi, beynim beğenmedi.

Güzel sadece iki özelliği var ama bu ancak Yves Rocher'ı doyurur. Cam kavanozu oldukça şık,  ürünün kokusu hoş v hafif.

Maaşımı almama v bu ürünü ayaklarıma sürüp bitirmeme az kaldı.

Bizimle değilsin v bence sizinle de olmasın. Yani genellikle bana iyi gelmedi ama şu şu sebepler var size iyi gelebilir vs derim ama nedense kimsenin memnun olmayacağını düşünüyorum.

Fiyatı 46,90 ancak ben kış indiriminden 35,18 TL 'ye aldım.

Not.1 Hem karma ciltisin hem de kuru-normal ciltler için olan ürünü alıyorsun diyebilirsiniz ama cildim kuru v karma. Çok büyük bir yağlanma yok T bölgesinde ama var. V yağlansa bile deri atıyor sürekli, nemsizlikten çatlıyor. Aynı zamanda karma ciltler için olan nemlendiricilerin bana yetmediğini yeterince deneyimledim. Valla.

Not.2 Bu silikonu nemi tutsun diye falan koyuyorlar ama benim şimdiye kadar içinde silikon olan 3. nem ürünüm oldu bu ve hiç birini nem tutma, nemlendirme açısından yeterince iyi bulmadım. Bence bu silikon işi de hayvan deneyleri gibi çok gereksiz. Sırf ucuz diye tercih ediliyor.

Hadi bakalım mutlu kalalım :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar