Dirty Works Detox Mud Mask

Herkese merhaba,

Gaye Su Akyol - Develerle Yaşıyorum  


Yılbaşı indirimden aldığım, bi ara oldukça popüler olan bu maskenin üstünde hangi ciltler için önerildiği ile ilgili bir şey yazmıyor. Ancak internette karma v yağlı ciltlere önerildiği yazdığı için v kil maskelerini çok sevdiğim için denemek istedim.


Yaklaşık 3-4 kez kullandım ama fikrim aslında ilk kullanımda oluşmuştu.

Bu maske bence karma ciltler için de uygun değil. Sadece yağlı ciltliler kullanabilir. Çünkü cildi oldukça kurutuyor.

İçinde yaban mersini v söğüt kabuğu özü olan bu maske aslında detox maske olarak geçiyor. O yüzden ben rahatlatıcı bir kil maskesi olduğunu düşünerek aldım ancak cildimi daha çok yordu bu maske. Çünkü temizlemesi oldukça meşakkatli.

Uygulaması ne kadar basitse temizlemesi de o kadar zor. Ben normalde maskelerimi yüz temizleme süngerlerini ılık su ile ıslatarak silerim. Ancak bunu silmeye çalışmak diye bir şey yok, o şekilde ancak kazımaya çalışmak oluyor v kil iyice kuruduğu için yüzü çiziyor. Bu sebepten en iyi kullanımı duştan önce uygulayıp duşa girmek, akan suyla iyice yıkamak.


Detox mask denmesinin tek sebebi bence kokusu. Sevmeyen çok ama hoş bir kokusu var bence ama tabii sağlık açısında içinde parfüm olması zaten kötü iken, bir d bu kadar çok oranda olması daha kötü.

Kullandıktan sonra cildimde bir rahatlama vs hissetmedim. Hatta ilk kullanımda silerek temizlemeye çalıştığım için aksine oldukça yoruldu cildim, üstüne nem maskesi uyguladım. Diğer duş öncesi kullanımlarımda da herhangi hiçbir şey hissetmedim ya da cildimin görüntüsünde ekstra bir hoşluk yoktu. Kısacası memnun kalmadığım bir kil maskesi oldu.

Yağlı ciltler deneyebilir ancak detox için değil yağı emdiği için. O da çok uygun fiyatlı olduğu için deneyebilirler yoksa çok daha iyi kil maskeleri var. V hatta bunun yerine Gratislerde satılan Quick fix serisinin yeşil v mor olanlarını alın çok daha memnun kalırsınız. Yazısı -->  Quick Fix Facials Maske serisi *Gratis maskeleri

Son olarak ciltleri kızaran insanlar olmuş bunu kullandıktan sonra. İçinde citric asit var. Sebebi o olabilir çünkü oldukça fazla insanın cildi bu aside karşı azcık reaksiyon gösterir. Limonun içindeki asit bu. Ürünün ömrünü uzatmak için kullanılır. Benim de alerjim var ancak ürünün içinde ki yoğunluğa göre değişiyor. Bu ürün bende alerji yapmadı.

Ben sadece burnumda kullanarak bitirmeye çalışacağım.

V bir yazıyı daha burada tamamlayarak v okuyanlar için faydalı olduğunu umut ederek gidiyorum bu*


Hoşça v mutlu kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar