Quick Fix Facials Maske serisi *Gratis maskeleri

Herkese merhaba,
Siyah noktalar için ne kadar maske varsa denemeye ant içmiş olduğumdan bu serinin siyah noktalar için olan maskesinden geri kalmadığım gibi, fiyatlarının uygunluğundan dolayı tüm seriyi almış bulundum. Her biri yaklaşık 17TL civarı idi. 



1. Exfoliating Scrub Mask Blackheads and blocked pores 
Bu scrub maskenin haliyle tanecikli parçacıklı bir yapısı yapısı var. Gözenekler v siyah noktalar için içinde pembe kil, antioksidan v yaşlanmaya karşı koruması için nar ekstresi var. Kalın bir tabaka halinde sürüp 10dk bekledikten sonra siyah noktanın yoğun olduğu yerleri elinizi biraz ıslatarak ovalıyorsunuz. Sonrada tüm maskeyi ılık su ile çıkarıyorsunuz. 

Bu maskeyi çıkardıktan sonra tırnaklarımı burnumda biraz kazır gibi gezdirmem bütün ölü deriyi v yüzeydeki minik, yerleşmemiş siyah noktaları temizlememe yetiyor. 

Ben ilk aldığımda her hafta 1kez kullandım v oldukça memnun kaldım sonuçtan. Burnumun üstündeki siyah noktaları güzel temizliyor, haftalık kullanımla siyah nokta kontrolünü iyi sağlıyorum. Ama iş yoğunluğundan aksattığım oluyor son zamanlarda v kendini aratıyor. 

V bu arada duştan sonra kullanıyorum bu maskeyi -ki etkisi max olsun. 

Bu 3lü arasında favorim bu. Bittikçe alabilirim çünkü fiyat performans oranı epey iyi.

Son olarakta güzel olmasada kötü bir kokusu yok. 

2. Anti-blemishn Mud Oily and spot prone skin
Yağlı v sivilceli ciltler v karma ciltler için uygun olduğunu söylüyor. Haftada 1kullanımı ama çok yağlı cilt ise 2 kullanımı öneriyor maske. Kalın bir tabaka halinde uygulayıp 10dk sonra siliyorsunuz ılık su ile.

Maskenin hedefleri, içindeki ölü deniz çamuru yardımı ile fazla yağı dengelemek, salicylic asit ile kirleri ciltten uzaklaştırmak , gözenekleri sıkılaştırmak v çay ağacı yağı yardımı ile sivilcelerden arındırıp tekrar oluşmalarını engellemek.

Bu maskeyi kullandıktan sonra cildimin rahatladığını hissediyorum, sanki dinlendiriyor, yormuyor cildimi ama aslında öyle değil :( içinde stearic asit var v alerjimden dolayı yüzüm kimi zaman kızarıyor. Bir iki saate geçiyor aslında ama sonuçta demekki iyi gelmiyor, kullanmamalıyım. Gerçi siyah noktalar için olanda da var ama oranı daha az olduğundan o etkilemiyor. 

Alerjiyi bir köşeye koyacak olursak maskeden sonra yanaklarımdaki gözeneklerin küçüldüğünü farkediyorum. Tabii ki kısa sürelik bir etki ama düzenli kullanımla bu etkinin keyfini daha uzun süre çıkarabilirsiniz diye düşünüyorum. 

Son zamanlarda yüzümde sivilce sayısı bi hayli arttı. Hormonlardan dolayı olduğundan sivilce konusunda bu maskeden tek beklentim en azından rahatlatması. Alerjime rağmen sivilceli günlerimd iyi geldiğini hissedip kullanıyorum ama bitince bir daha almam. Alerjik etki yaratmasaydı da almazdım çünkü gözeneklerim için iyi çalışan v düzenle kullandığım maskem var. Yüzümü rahatlatmakta zaten başka maskelerin işi. Onun için de bir arayışa gireceğim. V yüzümde çıkan sivilceler hep içten, hormonel olduğundan sivilce konusunda bir faydasından bahsedemeyeceğim.

3. Meha moisture mask Dry and Thirsty Skin
Gelelim ürünün en tatliş renkli olanına. 

Neme susamış kuru ciltler için olduğu yazıyor. İçindeki hyaluronik asit ile cildin kaybettiği nemi geri kazandırdığı v cilde derin nemlendirme sağlamaya yardımcı olduğu, Vitamin E - antioksidanlar sayesinde bakım yaptığı v marin kolajenleri yardımıylada cildin esnekliğini nemini korumaya yardımcı olduğu yazıyor. 

Cilde kalın tabaka halinde uygulayıp 5-10 dk sonra ılık su ile durulayıp, silerek kullanıyorsunuz. Ürünü yüzünüz hüp diye çekiyor zaten içine. 

Ben bu ürünü haftada 1-2, diğer maskeleri her kullandığımda ardından kullanıyordum. Ama nem maskesi olarak yeterli geldiğini söyleyemeyeceğim. 

İçinde hyaluronik asit olması beni çok heyecanlandırmıştı ama eğer çokçok nemsiz ise cildiniz doymayabilir. Bunu da bitmesi için kullanıyorum arada. 

Kokusu ise çok meyvemsi tatlı bi koku. 

Bu arada ben maskeleri su ile yıkamak yerine temizleme süngerlerini ılık su ile ıslatarak yüzümden silmeyi tercih ediyorum. Bana daha rahat geliyor böylesi. Süngerlerin fiyatlarını hatırlamasamda oldukça ucuz , ikili 3li halde her yerde satılıyorlar. Ben 3lü aldım, gayet memnunum ecotools markasından. Her kullanımdan sonra elbette durulayıp veya yıkayıp havlu üstünde kurumaya bırakıyorum. 

Yorumlar

  1. Bu maskeler gerçekten işe yarıyor. Bloguma beklerim: https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Gözenek problemi için kullandığınız maskenin adı ne acaba yoğun gözenek problemimvar ve arayış içindeyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor olanı yeni aldım bikaç kez kullandım mükemmel derecede güzel. bende gözenekler için aldım. sanki küçüldü gözenekler ve siyah noktaları da temizliyor gerçekten tavsiye ederim.. ;)

      Sil
  4. Gözenek problemi için kullandığınız maskenin adı ne acaba yoğun gözenek problemimvar ve arayış içindeyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözenekler için Kiehl's in rare earth serisinden çok memnun kalmıştım. yazımda mevcut bu konu ile ilgili :)

      Sil
  5. Gözenek problemi için hangi maskeyi kullanıyorsunuz yoğun gözenek problemi var ve arayış içindeyim :((

    YanıtlaSil
  6. Ben kulladim ama cikartiktan sonra yuzum yandi ve kipkirmizi suan ne yapabilirm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda yazdığım gibi içinde içinde stearic asit var v alerjimden dolayı benim de yüzüm kimi zaman kızarıyor ama iki saate geçiyor belki sizinde bu asite hassasiyetiniz vardır. Geç cevap için üzgünüm hiç açmadım uzun zamandır
      :(

      Sil
    2. Bende kullandım yüzüm kıpkırmızı

      Sil
  7. Ben kulladim ama cikartiktan sonra yuzum yandi ve kipkirmizi suan ne yapabilirm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimde kullandı bugün ve cildi kıpkırmzı oldu ne kadar zamanda düzeldi şeyma hanım sizin cildiniz

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu maskelerin detaylı incelemeleri blogumda mevcut :) https://aslihanbark.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. merhaba,
    ben bu ürünü kullanmak istiyorum ama malesef bulamadım.
    siz kullanmaya devam ediyorsanız yardımcı olabilir misiniz!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar