Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Gel Cream

Yaz sıcağında erirken nem isteyen ama yağdan tiksinen karma cildim için ağustos ayında edindiğim nemlendirici.

Normalden yağlıya dönük ciltler için önerilmiş. Eğer karma cildiniz varsa yazın kesinlikle sizi çok mutlu edecektir ama diğer 9 ay yetersiz kalır. O yüzden eğer yağlıya dönük veya yağlı hatta belki normal cildiniz varsa okumaya devam edin. Eğer cildiniz kuru ise zaten burda ne işiniz var be yaa!?

Yağsız, parabensiz, parfümsüz v renksiz 💎


Su gibi çok hafif bir yapısı var, jel kıvamında v yağsız olduğu için asla rahatsız etmeden yeterince nemlediriyor. Ciltteki sebumu dengeliyor. Tabii ki sivilce yağ butonu vs gibi şeylere sebep olmuyor. 

Sürdükten sonra cilt pürüzsüz bir hal alıyor, sanki baz sürülmüş gibi. Çünkü içinde bol miktarda slikon var. Zaten nemlendiricinin bir özelliğide nemi hapsetmesi, bunu da slikon yardımıyla yapıyor. 

Ben ilk aldığımda buna dikkat etmemiştim. O yüzden bir daha almayı düşünmüyorum ama slikonu önemsemeyen yağlı ciltli kızlarımıza başka slikon içeren nemlendiriciler yerine bunu önerebilirim. 

Yaz bitip sonbahar gelir gelmez cildim karmadan çıkıp daha çok kuruya döndüğü için hemen yetersiz geldi bu ürün bana. O zamandan beri de makyajdan önce cildimi çok az nemlendirmeye ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum v iyi d oluyor aslında bu şekilde kullanmak. 

Ürün 50ml v 125ml lik kavanozlarda, 75 v 152 TL olarak satılıyor.  



Yorumlar

  1. Benim kışın pul pul dökülüyor suratım ya, halen bir çare bulamadım... Kiehls'ın ürünleri genel olarak kaliteli diye duyum ama, hiç denemeye fırsatım olmadı henüz :) Yazı için teşekkürler!

    http://www.roomxcv.com | Room 95

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pullanır kışın yüzüm ama yazın yağlıdır, klasik karma :) kiehl's ultra facial cream kış aylarında oldukça iyi nemlendiriyor yüzümü, tavsiye ederim v teşekkürler :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar