Wet n wild CoverAll Concealer Palette

Kullandığım bütün kapatıcıları içeren bir yazı yazacaktım ama bu kapatıcı paleti o kadar kötü ki bir kişi daha almadan yazayım çıksın aradan dedim. Evet bence çok kötü. Başta söylüyorum ki istemeyen okumasın yazıyı, sonucu başta öğrensin. 


Palet stantta o kadar tatlı v işlevli görünüyor ki, fiyatı da uygun olunca dayanamıyor alıyorsun "ne kadar kötü olabilir ki" diye kandırarak kendini. 20 küsür bir fiyatı vardı bu arada. 

Tek tek anlatıyorum şimdi paleti;

Pembe kısım göz altları, yeşil kısım ise sivilce v lekeleri, kızarıklıkları nötürlemede yardımcı olmak için. Tabii ki bir de ten rengi. Gri olarak gördüğünüz kısım ise highlights. Buraya kadar her şey çok güzel. 

Öncelikle genel olarak paletin kıvamı çok yoğun. Kuru, nemsiz bir cildiniz varsa asla uymayacaktır bu ürün size. Ürün kıvamından dolayı en iyi parmakla uygulanıyor. Parmaklarda önce bir ısıtıp öyle uygulama yapılacak bölgeye sürmek gerekiyor. Ama yine de iyice cilde oturmuyor, daha sürerken bütün çizgilere dolma yapıyor.

Pembe kısmını, göz altlarımda çok problem olmasada elimde var nasılsa diye denemek istedim. Sürüp üstüne yaymak için uğraşırken göz altlarımı tariş etcektim nerdeyse. Yayabildiğin kadar yaydım üstüne concealer sürdüm ama maske gibi durdu ciltle hiç bütünleşemedi. Islak süngerle üstünden dokundurdum, ürün göz altlarımda hemen donup birikme yaptı. Zaten sürerkende hani kese olurken kir atarsınız ya böyle ince uzun (afedersiniz) işte öyle dökülme birikme yaptı. 

Tamam dedim göz altlarım çok kuru belki bu ürün için. Neyse zaten bana yeşil kapatıcı lazımdı asıl, sivilce v leke üstlerine. 

Kurumuş v yeni olmak üzere bir kaç adet sivilcem mutlaka olur hormonlardan dolayı. Sivilcelerin üstüne önce yeşili sürdüm, sonra kendi kapatıcımı. YOK YOK YOK olmuyor. Ciltle bütünleşemiyor kendini çok belli ediyor fondoten altında. Hele kurumuş sivilce üstlerine mümkün değil, sürmeye kalkışmayın. 

Cilt kusurlarını nötürleyeyim derken sürmeyi başarsanız bile "ben makyaj yaptım ama cildim ağlıyor" diyor makyajınız, çok gereksiz bir durumla karşı karşıya kalıyorsunuz.

Son olarak aydınlatıcısı kaldı. Ehh dedim bunu kullanırım bari ama onun içinde de sim var:( ufacıkta olsa var. Yani dudak üstü v burun üstü için hiç uygun değil. Sadece elmacık üstlerine uygulamada uygun ama o da direkt değil. Ten rengini bir parmağıma, aydınlatıcıyı bir parmağıma alıp karıştırıp uyguluyorum. O zaman biraz gideri oluyor. 

Sonuş olarak ben çok net bir şekilde beğenmedim. Nemsiz cildimle uyum sağlayamayan bir ürün oldu, hiç dağılmadı bile. Belki başka cilt tiplerinde daha iyi sonuç alınabilir bilmiyorum ama bence buna verilen para gerçekten çöp. 

Eğer memnun kalan v uygulamada yanlış bir şey yaptığımı düşünen varsa söylerse sevinirim. Elimde bekleyip bekleyip çöpe gidecek yoksa. Ya da kullanıp memnun kalmış birine kullandığım kısımları temizleyip yollayabilirim. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar