Zigavus Deodorant Stick "Man&Woman"

*Edit yemiş yazı (sonda)

Herkese merhaba. Bayramın ikinci günü misafir ağırlarken ya da ziyaretlerle gününüzü doldururken terleseniz bile kokmayacağınızdan emin olsanız ne güzel olur değil mi?

Her markanın deodorantlarının hem roll on hem stick hem de sprey formlarını kullanmışımdır. Denemek amaçlı değil. Her seferinde elime ne geldiyse onu aldım. Sonra bir gün içinde paraben olanı alma dediler, içindekilere bakıp almaya başladım. Sonra içinde şu da olmasın, bu da olmasın, terletsin ama kokutmasın vs vs vs höh dedim tamam ya koksam daha iyi. Haha şaka :))

*Ailede ki bu titizlik 3 eczacı ferdimiz olmasından geliyor(ikisi kadın).

Ortanca ablam uzun zaman sonra yeni başladığı işinde hep yeni ürünleri içerikleri kıyasladı durdu. Güvenmeden elindekileri hastalara önermedi bile. Derken Zigavus markasının stick deodorantını bilmiyorum nasıl getirtti. V hepimize dediki ; "Deodorantlarda koku giderici aliminyum bileşenleri bulunmamalı imiş çünkü bu maddeler vücutta hızla birikip kitlelere v bununda Alzheimer hastalığına yol açabileceği öne sürülmekte. İkinci olarak zaten parabeninin 10 yıldan fazla zamandır kansere sebep olan önemli bir madde olduğunu biliyoruz ancak koltuk altı roll onlarının meme kanserini tetiklediği ile ilgili hipotezler henüz kanıtlanamamış olsa da bu detaya da dikkat etmekte fayda var. Her ne olursa olsun paraben içermemesine dikkat edilmeli :) " V hepimize bir adet bu üründen verip bize denetti. Hastaların ona sorduğu soruların yanıtını verebilmek için bizi denek olarak hep kullanmıştır zaten:))

Şimdi deneyimime v sonuçlarıma gelelim!

Bitkisel ürünler işe yaramıyor ya da çok uzun süre kullanılmalı falan diye bir algı var, kimi zaman v kimi ürünler için gerçekten doğru ama her ürüne bu şekilde yaklaşılmalı. İyi güzel aliminyum v paraben yok, hatta hiç bir zararlı denilen madde yok, bitkisel bir ürün. Peki işe yarayan bir ürün mü çıkmış ortaya? KESİNLİKE

Şimdiye kadar kullandığım bütün diğer ürünleri düşünmeden attım.


  • Çok hafif pudramsı bir kokusu var. Ben böyle hafif olmasından yanayım zaten kokusunun -ki zaten hem kadın hem erkekler için üretilmiş içinde parfüm yok bi kere :)
  • 24 saat etki diyor. Tam bir gün etkili mi bilmem ama ben sabahın 7 sinde çıkıp gecenin 2 sinde evime döndüğümde hala kokmuyorum. Kullandığım dönemde gayet geçtiğimiz çılgın yaz ayları v arabam falan da yok. Metrobüslü, çok yürümeli(gerçekten çok), avcılarlar beşiktaş kadıköy üsküdar nişantaşı rotalı dolu dolu sıcak yaz günlerinde kullandım bu ürünü. Terledim. Çok terledim. Hayatımda en çok bu yaz terledim. Ama kokmadım :) Koşu sonralarında da kokmuyordum :)
  • Kıyafette iz bırakmıyor. Yaz boyunca beyaz tişörtler giydim hiç birinde sararma ya da başka bir iz olmadı (şimdiye kadar hep olurdu). Ama siyah çok giymedim, giydiğim günler elbet oldu ama iz olmuş mu diye kontrol etmedim, ama olsaydı fark ederdim diye düşünüyorum ben çok titizim.
Benim aklıma gelenler v deneyimlerim bunlar. Ürünü çok beğendim v içeriği güvenilir, bitkisel v aynı zamanda işe yarayan bir ürün arıyorsanız(hatta bence kimyasalardan daha iyi iş çıkarıyor, ben günün sonunda koktuğumu hatırlıyorum kimi ürünlerde), bunu şiddetle tavsiye ediyorum. Zigavus 'un diğer ürünlerine de göz atmakta fayda var. Bizim evde kullanılın bir kaç ürünü daha var onları da etkilerinden emin olup paylaşacağım :)

Ürün fiyatı yanılmıyorsam 17TL

EDIT* Yazın onca terlemeye rağmen bi gıdım bile kokmamamı sağlayan bu ürün kış gelince üzdü. Neden? Çünkü koktum. 

Daha az terlememe rağmen kokuyu, nefessiz kalan cilde bağladım ben. Demek ki cilt nefes almazsa bu ürün patlıyor. Hemen durumu bu ürünü bize getiren ablama taşıdım. Sonuçta eczanede bunu satmaya devam ediyor. Neyse efendim, kendisine durumu anlattığımda bana "bitkisel deodorantların kış aylarında bir kaç saatte bir tazelenmesi gerektiğini söyledi." Ben d sabah evdeyken, işe gittiğimde v öğleden sonra olmak üzere 3defa tekrarlar oldum. Bir daha da kokmadım. 

Ama yine v yine aynı noktaya geldim --> "bitkisel ürünler iyi hoş ama performans konusunda SABIR çektitiyorlar bee" Ama yine de kullanmaktan vazgeçmeyi düşünmüyorum. Bitince başka bitkisel roll on lar denemeyi düşünüyorum ama bu ürünü yazın tekrar alacağımdan eminim.

Mutlu kalın ^^

Yorumlar

  1. paraben ve alımınyum ıcermeyen bır urun hos sabun kokulu severek kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar