ROCS Diş Macunu Japon Sakura Çiçekleri

Herkese mutlu, sevgi dolu, sağlıklı bayramlar:)

Ağızlarımızın güzel bayram yemekleri, çikolataları, şekerleri, tatlıları kahveleri ve sohpetleriyle tatlandığı bu güzel günde bende ağız temizliğinde son favorimden bahsetmek istiyorum.


Benim diş macunundan beklentim nedir?

Temizlerken içeriğiyle zarar vermesin, plak oluşumu ile savaşsın, diş eti hassasiyetime iyi gelsin ve çok keskin bir tadı olmasın. Ben dişlerimi fırçaladıktan sonra uyumadan önce su, papatya, ada çayı içmeye devam ederim mutlaka ama yoğun nane tadından sonra çok rahatsız edici oluyor.

 

İlk kullandığımda ballı sanmıştım çünkü sarı, tatlı ve alışılmışın çok dışında bir aroması var özünde japon sakura çiçekleri kullanılmış.

Çok akışkan yani jel formunda bu sebeple diğer macun alışkanlıklarından dolayı oraya buraya çok dökülüyor ilk etapta, zamanla alışıyorsun dökmemeye ama alışana kadarda bi hayli heba oluyor bu kısmı üzücü. Ancak alıştıktan sonra kıvamı şöyle hoşuma gitti, gerçekten azck ürün alabiliyorsun, diğer macunlarda az ürün almakta zorlanırdım. Bu ürünü aman dökmiyim diye az alıyorsun.

Kanayan ve iltihaplı dişetleri için üretilmiş bu üründe Sakura çiçeği bu yüzden kullanılıyor. Diğer iddaları ise ağız florasını düzenlemek, çürüklere karşı korumak, bakteri plağının diş üzerine yapışmasını ve dişlerin renklenmesini önlemek.


Benim beklentimi karşılayacak belki çok diş macunu var ancak bunu favori belirlememin en önemli sebebi TADI. Ağzında büyük bir nane fırtınası istemeyen arkadaşların bunu denemesini kesinlikle öneririm.

İçinde paraben var. Meraklıları için içeriğini de şuraya iliştiriyorum.

İçerik: Sorbitol, Silica, Glycerin, Aqua, Xylitol, Prunus cerasus L. extract, Sodium Lauryl Sulfate, Flavor, Xanthan gum, Hydroxyethylcellulose, Bromelain, Calcium Glycerophosphate, Magnesium Chloride, Sodium Saccharin, Methylparaben, Eugenol, Propylparaben.

Yorumlar

Popüler Yayınlar