Keçiboynuzu Pekmezi Locusta (Saç dökülmesine ÇÖZÜM)

Bu benzersiz lezzete asla hayır diyemiyorum... Şaka şaka!

Tadı beni rahatsız etmiyor, ama çok tatlı çok zor tüketiyorum/tüketemiyorum -cular çok fazla. Ben tadını çikolataya benzetiyorum, her sabah bir kaşık kahvaltıdan önce tüketip üstüne sıcak bir şeyler yudumlayarak ağzımdaki keskin tadını yumuşatıp tuzlu kahvaltıma hızlıca geçebiliyorum. Ama bence tat kısmını da hızla geçelim. Önemli olan işlevi.

Ben şu an 3. kavanoza geçtim(ara vermeden). Bu süreçte ne değişti, ne hissettim, ne faydasını gördüm? 

En önemli v gözle görülür faydası kesinlikle saçlarımda oldu. 24 yaşımla birlikte saçlarım hızla terk etmeye başlamıştı beni. Günde ortalama "ben diyim 200 siz deyin 300" tel dökülüyordu. Daha öncesinde bununla ilgili olarak dermotoloğa gittiğimde yaptığımız testler sonucunda feratin* (demir) eksikliği çıktı. Her sabah yine aç karnına demir kapsülleri kullanmaya başladım. Oh dedim haha dedim iyi hissediyorum vuhuu dedim ama tık yok. Saçlar aynı seyirde uçuşmaya devam ediyor. Günlük demir ihtiyacımı sözde kapsüllerle karşılıyorum ama vücut bunun ne kadarını kullanabiliyor? Ne kadarı emiliyor? Belli ki yetmiyor! Tabii ben bunları kullanırken bu kadar düşünmedim. Saçlarım dökülse de daha az üşüyordum mesela iyi taraflarından bakıp, bir gün saçlardaki dökülmeyi de keser diyordum. Böylece 1 sene kullandım sonra seyrelterek bıraktım. Sıkıldım. Düşünmedim.

Bu yazın başında ablam eve keçiboynuzu pekmezi getirdi eczaneden. Ben çok zayıfım. O sıralar tamam, yeter, kilo alacağım, kilit şeyler yiyeceğim, diyete giriyorum diye bir güzel araştırma da yaptım v keçiboynuzu ismini sık sık okudum v sabah ritüellerine böylece ekledim kendisini.


  • 1 buçuk aylık diyetimle ramazan ayına kadar 4 kilo kadar aldım. Bu ayrı konu ama kesinlikle etkisi büyük bence.
  • Saçlarım artık günde 30-50 arası dökülüyor. Bu mucize bence <3
  • Bunu tüketmek sabah kahvaltılarımı düzene soktu, düzene giren sabah kahvaltısı diğer öğünlerimi de elbette olumlu etkiliyor. Gün nasıl başlarsa öyle devam eder :))
Şimdilik hissettiklerim bunlar. Saç konusu yeterli zaten bunu kullanmaya devam etmem için. V eminim ki kış aylarında daha az üşüyeceğim. Beslenmem ilk o başlasığım 1buçuk ay içinde olduğu gibi dolu dolu olmasada kilomu korumamda bence rolü çok büyük. Aynı zamanda kalsiyum konusunda da zengin olduğundan boy uzamasına yardımcı olduğunu, kemik erimesine karşı etkili olduğunu biliyorum bunlarda ilerde bana sağlık olacak dönecek detaylar. 

Eğer siz de demir eksikliğinden kaynaklanan problemler yaşıyorsanız (-ki çok insan yaşıyor) samimiyetimle söylüyorum kapsülleri, hapları, şurupları bir köşeye bırakıp keçiboynuzu pekmezini 1 kavanoz tüketip sonucu görün. Hemen fark edecektir. Çünkü vücudumuzun ihtiyaçlarını doğal yollar v gıdalarla aldığımızda elbette vücut bunları çok daha iyi kullanıyor, emilimini çok daha yüksek oranlarda gerçekleştiriyor. Doğal takviyelerle vücudunuza alma şansınız olan ihtiyaçlarınızı asla bu şekilde ilaçlarla, tozlarla almayın. Anlık v yetersiz etkileri var. Bıraktığınızda sanki hiç almamış gibi olmanızda saçma. Bir ömür kapsüllerle geçer mi? (Tabii ki multi vitaminleri vs kastetmiyorum)

Son olarak aktarlarda falan hangi markalar, ne ürünler var gerçekten bilmiyorum ama içlerinde ki ne kadar doğal ya da ne oranda gerçekten pekmez bunu bilmeden almayın bence. Hatta bence gidip eczanelerden alın alacaksanız. Locusta sadece eczanelerde satılıyor. 

Hatta çocuklara daha sempatik görünmek için tüplerde üretiyorlar. Çikolataya benzer tadı sayesinde çocuklarına rahatlıkla yediren bir çok aile var. Çokta iyi çokta güzel yapıyorlar. Kalsiyum v demir kesecikleri <3 

Buda keçiboynuzu pekmezi için yazılmış diğer faydaları bulabileceğiniz bir yazı; http://blog.milliyet.com.tr/keciboynuzunun-inanilmaz-faydalari-/Blog/?BlogNo=474996 

Kavanoz ürün fiyatı 15 TL v yanında küçük şirin bir tahta kaşık veriyorlar. Ama bence daha büyük bir kaşıkla tüketin :))
Umarım bu bilgiler hepiniz için faydalı olmuştur.
Mutlu kalın:)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar